سیستم عامل

بازگشایی دفاتر مایکروسافت در هفتم ماه سپتامبر

مایکروسافت اعلام کرد احتمالا هفتم ماه سپتامبر دفاترش را بازگشایی می‌کند.

بیش از یک سال است که ویروس کرونا مردم سراسر جهان را درگیر کرده است و تاکنون، بسیاری از نمایشگاه‌ها و رویدادها در دنیای فناوری به‌علت همه‌گیری کرونا لغو شده‌اند. این ویروس حتی باعث شده است که تعداد زیادی از شرکت‌ها از کارمندانشان بخواهند دورکاری کنند تا شیوع آن کاهش یابد. مایکروسافت نیز یکی از این شرکت‌ها است.

براساس جدیدترین گزارش windowscentral، مایکروسافت به‌این‌زودی‌ها دفاترش را بازگشایی نمی‌کند. سخن‌گوی مایکروسافت در‌این‌باره به The Verge توضیح داد:

براساس مشاوره مداوم ما با کارشناسان بهداشت و اطلاعات، اولین تاریخ برای افتتاح کامل سایت‌های کاری خود در ایالات متحده‌ی آمریکا را به ۷ سپتامبر ۲۰۲۱ تغییر داده‌ایم. همچنان وضعیت را در هر منطقه و کشور و ایالت بررسی می‌کنیم و درصورت لزوم، تاریخ‌ها را براساس آن منطقه تنظیم خواهیم کرد.

این تغییری بزرگ درمقایسه‌با برنامه‌های اصلی مایکروسافت برای بازگشایی کامل در ماه جولای است. درضمن همان‌طورکه از اظهارات سخنگوی این شرکت کاملا مشهود است، حتی بازشدن سایت‌های کاری مایکروسافت در سپتامبر نیز تضمینی نیست و تا آن زمان ممکن است هنوز بسیاری از مناطق ایالات متحده‌ی آمریکا برای بازگشایی ایمن آماده نباشند.

این بدان‌معنا نیست که همه‌ی دفاتر مایکروسافت بدون کارمند مشغول کار هستند؛ چراکه ۲۹ مارس، مایکروسافت با ایجاد تغییر شکل نرم در دفتر مرکزی‌اش، از «مرحله‌ی ۳» به «مرحله‌ی ۴» کل استراتژی ترکیبی محل کارش را تغییر مکان داد. مراحل مختلف در اینفوگرافی مفید و جالبی ارائه شده که با اطلاعات اضافی بسیاری در وبلاگ مایکروسافت دردسترس است.

اشتیاق مایکروسافت برای بازگشایی کمپوس خود درک‌کردنی است. بسیاری از مردم از کار در خانه خسته شده‌اند و بسیاری نیز نمی‌خواهند برای دیدن همکارانشان به وب‌کم و نرم‌افزارهای تماس تصویری نیاز داشته باشند. شرکت‌هایی مانند مایکروسافت این نکات را می‌دانند؛ بااین‌حال‌ حداقل تا ماه سپتامبر، ایمنی در درجه‌ی اول قرار دارد.

دیدگاه شما کاربران جی کی زی وب درباره‌ی دورکاری کارمندان مایکروسافت در اوضاع‌واحوال به‌وجود‌آمده به‌علت شیوع ویروس کرونا چیست؟

منبع
windowscentral

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا