گجت

در اپلیکیشن اسپاتیفای تصاویر رندر Car Thing مشاهده شد

گجت پخش موسیقی اسپاتیفای برای داخل خودرو که با نام غیررسمی Car Thing شناخته می‌شود، اخیرا در تصاویر رندری که از اپلیکیشن اسپاتیفای استخراج شده‌اند دیده شده است.

گجت مورد انتظار اسپاتیفای(Spotify) برای استفاده در داخل خودرو که چندین بار در اخبار حضور پیدا کرده است و کاربران زیادی درباره‌ی آن بحث کرده‌اند، در واقع موزیک‌پلیری است که با صدا کنترل می‌شود و ورج از آن با نام Car Thing یاد می‌کند. ظاهرا تصاویر رندری از این گجت در کد منبع اپلیکیشن اسپاتیفای پیدا شده‌اند.

تصاویر رندر تا حد زیادی با تصاویر محصول واقعی که مدتی پیش به ‌لطف کمسیون فدرال ارتباطات فاش شده بودند سازگار هستند. به ‌لطف تصاویر رندر، می‌توانیم بسیار بهتر تکامل Car Thing اسپاتیفای را مشاهده کنیم. ظاهرا Car Thing دارای دکمه‌ی چرخان مدور در سمت راست، صفحه‌نمایش رنگی و چهار دکمه در بخش بالایی است. نخستین تصاویر رندر Car Thing که هنگام معرفی محصول در سال ۲۰۱۹ منتشر شدند، صفحه‌نمایش بسیار کوچک‌تری را نشان می‌دادند.

گجت اسپاتیفای Car Thing رندر فاش شده طرح اول

به‌ نظر می‌رسد اسپاتیفای تلاش کرده است تا حد زیادی Car Thing را شبیه صفحه‌نمایش‌ هوشمند بسازد که البته کاملا منطقی است؛ خودروهای مدرن به‌طور معمول صفحه‌نمایشی برای سیستم اطلاعات-سرگرمی دارند و Car Thing همچون این سیستم‌ها به‌ نظر می‌رسد.

تصاویر رندر جدید نه‌تنها صفحه‌نمایش بلکه طراحی احتمالی رابط Car Thing را نشان می‌دهند. همچنین ظاهرا Car Thing پایه‌‌های متنوعی دارد تا بتوان آن را به بخش‌های مختلف داشبورد خودرو متصل کرد.

گجت اسپاتیفای Car Thing رندر فاش شده طرح دوم

 

هنوز مشخص نیست که اسپاتیفای واقعا می‌خواهد Car Thing را عرضه کند یا خیر. همچنین تاریخ عرضه‌ی مشخصی در دست نداریم. رویداد گذشته‌ی اسپاتیفای که در آن شاهد معرفی پلن اشتراکی جدید Hi-Fi بودیم، هیچ‌گونه اشاره‌ای به گجت Car Thing نکرد.

Car Thing در سال ۲۰۱۹ به‌عنوان محصولی آزمایشی معرفی شد تا به اسپاتیفای کمک کند عادت‌های موسیقی گوش دادن کاربران را به هنگام رانندگی کردن بهتر بفهمد. در حال حاضر هیچ نام رسمی برای Car Thing انتخاب نشده است؛ اما طراحی بهبودیافته، حضور تصاویر رندر محصول در اپلیکیشن اسپاتیفای و البته ایجاد صفحه برای Car Thing در وب‌سایت کمیسیون فدرال ارتباطات همگی نشان می‌دهند این محصول ممکن است آینده‌ای داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا