موبایل

اپل پیش بینی کرده است که در سال 2021 بیش از 240 میلیون آیفون به فروش برساند

یکی از تحلیلگران نام‌آشنا ادعا می‌کند اپل در مسیر دستیابی به فروش ۲۴۰ تا ۲۵۰ میلیون واحد آیفون در سال مالی ۲۰۲۱ است. این شرکت کوپرتینویی در سال مالی ۲۰۱۵ بیش از ۲۳۱ میلیون دستگاه آیفون فروخته بود.

طبق پیش‌بینی دن ایوز، تحلیلگر Wedbush، اپل در مسیری قرار گرفته است که با دنبال‌کردن آن می‌تواند در سال مالی ۲۰۲۱، بین ۲۴۰ تا ۲۵۰ میلیون واحد آیفون بفروشد و رکورد تاریخی جدیدی ثبت کند. آخرین رکورد اپل به سال مالی ۲۰۱۵ برمی‌گردد؛ یعنی دورانی که شرکت کوپرتینویی موفق شد ۲۳۱ میلیون واحد آیفون به‌دست مشتریان برساند.

به‌نوشته‌ی مک‌رومرز، دن ایوز در یادداشتی می‌گوید تحلیلگران برجسته پیش‌بینی کرده‌اند اپل بتواند تقریبا ۲۲۰ میلیون واحد آیفون در سال مالی ۲۰۲۱ بفروشد؛ اما بررسی‌های مؤسسه‌ی Wedbush نشان می‌دهد اپل از ظرفیت لازم برای فروش بیش از ۲۴۰ میلیون واحد آیفون و شاید تقریبا ۲۵۰ میلیون واحد برخوردار است. این تحلیلگر اعتقاد دارد که اپل می‌تواند به‌سادگی رکورد ثبت‌شده در سال مالی ۲۰۱۵ را بشکند.

دن ایوز تخمین می‌زند در‌حال‌حاضر، ۳۵۰ میلیون نفر از کاربران آیفون در سراسر دنیا جزو کسانی هستند که احتمال دارد در سال جاری میلادی گوشی‌شان را ارتقا دهند. اگر پیش‌بینی ایوز دقیق از آب در بیاید، گوشی‌های سری آیفون 12 می‌توانند به محبوب‌ترین گوشی‌های تاریخ اپل از زمان عرضه‌ی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس تبدیل شوند.

دو گوشی مذکور در دوران عرضه‌شان به‌دلیل داشتن صفحه‌نمایش بزرگ‌تر از نسل قبل، با تقاضای بسیار زیادی مواجه شدند. ناگفته نماند مدت‌ها پیش از عرضه‌ی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس، سامسونگ گوشی‌هایی با صفحه‌نمایش هم‌اندازه‌ی این دستگاه‌های به بازار عرضه کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا