پوشیدنی ها

انتشاز تصاویر رندر هواوی واچ 3 پیش از معرفی

درحالی‌که رویداد ویژه‌ی هواوی ۱۲ خرداد برگزار خواهد شد، تصویر رندری از هواوی واچ ۳ منتشر شده است که نشان می‌دهد این ساعت هوشمند از سیستم‌ عامل هارمونی بهره‌ می‌برد.

فقط چند روز تا برگزاری رویداد رسمی هواوی و عرضه‌ی رسمی هواوی واچ 3 (Huawei Watch 3) فاصله‌ داریم. این سری شامل دو مدل است؛ هواوی واچ ۳ و هواوی واچ ۳ پرو و هر دو مدل جزو اولین ساعت‌های این شرکت هستند که به هارمونی او اس (HarmonyOS) مجهز می‌شوند.

تا مدتی پیش هیچ اخبار دقیقی در زمینه‌ی این ساعت‌های هوشمند هواوی مشاهده نشده بود؛ اما حالا اخباری به دست ما رسیده است و یک تصویر رندر تبلیغاتی را در ویبو نشان می‌دهد که مربوط به سری هواوی واچ ۳ است. در تصویر دو مدل ساعت دیده می‌شود که یکی دارای بند سیلیکونی است و مدل دیگر، قاب فولادی ضد زنگ با بند چرمی دارد. صفحه‌نمایش در تصویر بسیار بزرگ است و حاشیه‌های کمی دیده می‌شود؛ همچنین لبه‌های آن کمی خمیده است.

تصویر رندر ساعت به‌صورت کامل مشخص نیست؛ اما روی صفحه‌نمایش تعدادی ویجت دیده می‌شود که شامل زمان و تاریخ، آب‌و‌هوا و نیز اطلاعات پخش موسیقی در کنار آیکون Celia (دستیار صوتی هوشمند هواوی) است. افزون بر این دو دکمه در سمت راست ساعت قرار گرفته و دکمه‌ی گرد بالا شبیه‌ به اپل واچ است که حالت چرخشی دارد.

طبق گزارش هواوی‌سنترال، سری هواوی واچ 3 از سیستم‌عامل هارمونی بهره می‌برد و از قابلیت سیم‌کارت الکترونیکی (eSIM) پشتیبانی می‌کند و این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به گوشی هوشمند، با ساعت هوشمند تماس بگیرید؛ همچنین از برنامه‌های شخص ثالث بیشتری پشتیبانی خواهد کرد.

برخی ویژگی‌های سلامتی جدید نظیر تشخیص دما، پایش تنفس و همچنین ویژگی‌های هوش مصنوعی برای فراهم کردن اطلاعات مرتبط با سلامتی وجود خواهد داشت.

سری هواوی واچ ۳ در تاریخ ۲ ژوئن (۱۲ خرداد) در کنار سایر محصولات هواوی از جمله تبلت میت پد پرو 2، تلویزیون‌ هوشمند و گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سری هواوی P50 رونمایی خواهد شد.

منبع
huaweicentral

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا