پوشیدنی ها

تصاویر رندر اولین ساعت هوشمند گوگل توسط جان پراسر منتشر کرد

جان پراسر تصاویر رندر پیکسل واچ، اولین ساعت هوشمند گوگل را منتشر کرده است. به ‌نظر می‌رسد پیکسل واچ طراحی مدور دارد و از Wear OS استفاده می‌کند.

نخستین شایعه‌ها با محوریت عرضه‌ی ساعت هوشمند گوگل در سال ۲۰۱۸ آغاز شد؛ اما تا به امروز جزئیات خیلی زیادی از این ساعت که رسانه‌ها آن را پیکسل واچ (Google Pixel Watch) خطاب می‌کنند منتشر نشده است.

آن‌طور که تک‌اسپات می‌نویسد، به ‌لطف یکی از افشاگران مورد اعتماد به نام جان پراسر، به اولین تصاویر رندر پیکسل واچ گوگل دسترسی پیدا کرده‌ایم. به‌ لطف این تصاویر نه‌تنها طراحی ظاهری ساعت را می‌بینیم بلکه از برخی قابلیت‌های آن مطلع می‌شویم.

وقتی گوگل دعوت‌نامه‌ی رویداد رونمایی از پیکسل 3 را در سال ۲۰۱۸ برای رسانه‌ها ارسال کرد، بسیاری از مردم تصور کردند رونمایی پیکسل واچ نیز در این مراسم انجام می‌شود؛ اما چنین اتفاقی رنگ حقیقت به خود نگرفت. از آن دوران سه سال می‌گذرد و شرکت اهل مانتین ویو هنوز هیچ اطلاعات رسمی درباره‌ی ساعت هوشمندش منتشر نکرده است.

اما به ‌لطف افشای تصاویر رندر جدید می‌دانیم گوگل هنوز هم روی ساعت هوشمند کار می‌کند. جان پراسر می‌گوید رندری که تصاویرش را منتشر کرده، بر اساس تصاویری از محصول واقعی طراحی شده است که نمی‌تواند آن‌ها را مستقیما منتشر کند.

رندر غیررسمی پیکسل واچ / Pixel Watch گوگل مدل مشکی

بر اساس ویدئوی جان پراسر، گوگل پیکسل واچ قرار است دارای حدودا ۲۰ بند باشد و از صفحه‌نمایش دایره‌ای با حاشیه‌ی بسیار اندک بهره بگیرد. همچون دیگر ساعت‌های هوشمند مبتنی ‌بر اندروید، انتظار می‌رود ساعت گوگل از Wear OS استفاده کند.

پراسر می‌گوید رابط کاربری پیکسل واچ که در تصاویر رندر دیده می‌شود مشابه نمونه‌ی واقعی است و احتمالا در مدل نهایی ساعت گوگل حضور پیدا می‌کند. هنوز اطلاعات زیادی درباره‌ی پیکسل واچ نداریم؛ اما از آن‌جایی که گوگل به‌زودی کنفرانس توسعه‌دهندگان موسوم به Google I/O را به شکل آنلاین برگزار می‌کند، احتمالا جزئیاتی درباره‌ی ساعت خواهیم شنید.

در رابطه ‌با تاریخ عرضه، شایعه‌ها به اکتبر ۲۰۲۱ (مهر و آبان ۱۴۰۰) اشاره دارند. پیکسل واچ به هنگام عرضه به بازار احتمالا می‌تواند در نقش رقیبی برای اپل واچ سری 6 و دیگر ساعت‌های رده‌بالا مثل Casio GSW-H1000 تبدیل شود.

منبع
techspot

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا