درآمد های حاصل از ساخت بازی های کامپیوتری چقدر است؟

آیا شما هم علاقه مند به داشتن اطلاعات بیشتر درباره درآمد ساخت بازی های کامپیوتری هستید؟ در این مطلب بیشتر درباره درآمد ساخت بازی های کامپیوتری صحبت می کنیم.

پیش از آن که کنسول های بازی وارد دنیای گیم شوند همه افراد بازی های ویدئویی را با نام بازی های کامپیوتری می شناختند و پس از توسعه کنسول های بازی بود که محبوبیت بازی های کامپیوتری کاهش پیدا کرد. ساخت بازی های کامپیوتری از سال ها پیش شروع شد و در همان ابتدای کار سازندگان بازی های ساده متوجه شدند که دنیای بازی های کامپیوتری بسیار محبوب است و بسیاری از نوجوانان و بزرگسالان علاقه مند به این بازی ها هستند. بنابراین سازندگان این بازی ها تنها باید محتوای جذابی را ارائه می دادند تا بتوانند کاربران خود را جذب کنند.

آمارهایی درباره گیمرها

طبق نظرسنجی هایی که توسط انجمن های بازی و گیم صورت گرفته است 65 درصد از خانواده ها حداقل یک گیمر( کسی که به طور منظم بازی می کند) دارند و 67 درصد از خانواده های آمریکایی یک دستگاه بازی دارند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید 67 درصد از خانواده های آمریکایی حداقل یک بار در هفته با فرزندان خود بازی ویدئویی و کامپیوتری انجام می دهند. همین عامل نیز باعث می شود تا ساخت بازی های کامپیوتری از محبوبیت بسیار زیادی در کل دنیا برخوردار باشد. برخلاف بسیاری از اخباری که در این زمینه وجود دارد 71 درصد از والدین اعلام کرده اند که انجام بازی های کامپیوتری روی زندگی فرزندان آنها تاثیر مثبتی داشته است و در نتیجه قصد ندارند که روند بازی فرزندان خود را به طور کامل قطع کنند. صنعت ساخت بازی های کامپیوتری در سال های اخیر به میزان زیادی توسعه پیدا کرده است و افراد زیادی وارد این حوزه شده اند. بنابراین می توان انتظار داشت که درآمد این افراد نیز به میزان زیادی افزایش پیدا کرده باشد. در ادامه نکات مهمی در خصوص این درآمد را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

درآمد ساخت بازی های کامپیوتری

طبق بررسی هایی که توسط کمپانی های بزرگ در دنیا صورت گرفته است پیشبینی می شود بازار بازی های کامپیوتری و بازی های ویدئویی در سال های آینده به ارزش 200 میلیارد دلار برسد که ارزش بسیار بالایی به شمار می آید. نکته بسیار مهمی که درباره این صنعت وجود دارد این است که صنعت ساخت بازی های کامپیوتری یکی از صنایع در حال رشد است و صنعتی نیست که در حال حاضر اشباع شده باشد. بنابراین مسیر ورود افراد تازه کار به این صنعت باز است و شما می توانید به عنوان یک طراح و سازنده بازی های کامپیوتری وارد این صنعت شده و درآمد بالایی نیز داشته باشید. امروزه درآمد ساخت بازی های کامپیوتری نسبت به بسیاری از مشاغل دیگر بالاتر است. روش های مختلفی برای درآمدزایی از طریق ساخت بازی های مختلف وجود دارد که شما می توانید از هر یک از این روش ها برای افزایش درآمد خود استفاده کنید.

روش های مختلف درآمدزایی از طریق طراحی و ساخت انواع بازی های کامپیوتری

در حال حاضر موقعیت های شغلی بسیار محبوبی در صنعت ساخت بازی های کامپیوتری وجود دارد که هر یک از آنها دارای درآمد مخصوص به خود هستند. شما می توانید فعالیت خود را به عنوان یک طراح بازی تازه کار در شرکت های مختلف شروع کنید یا این که با تیم های بازی سازی فعالیت داشته باشید. علاوه بر این شما می توانید بازی های مخصوص به خود را طراحی کرده و از طریق تبلیغات یا فروش اشتراک اقدام به درآمدزایی کنید. شما می توانید پروژه های مختلف را نیز دریافت کرده و به عنوان یک متخصص در زمینه ساخت بازی های کامپیوتری با انجام این پروژه ها درآمد بالایی داشته باشید.

مقاله‌های مرتبط:

 

عوامل موثر بر درآمد ساخت بازی های کامپیوتری

اگر قصد دارید به عنوان یک سازنده بازی در شرکت ها یا تیم های بازی سازی فعالیت کنید میزان حقوق و درآمد شما به میزان زیادی به وسعت شرکت و تیمی که در آن فعالیت دارید و همین طور پروژه هایی که در حال کار کردن روی آنها هستید بستگی دارد. هرچه تیم ها و شرکت های حرفه ای تر را انتخاب کنید درآمد شما نیز به همان نسبت افزایش پیدا می کند. علاوه بر این شهری که در آن فعالیت دارید نیز می تواند تاثیر زیادی روی درآمد شما داشته باشد. اگر قصد دارید خودتان به صورت شخصی روی پروژه های مختلف کار کنید هرچه پروژه های سخت تر و البته حرفه ای تر را انتخاب کنید هزینه بیشتری را دریافت خواهید کرد و می توانید درآمد بالاتری داشته باشید. میزان تخصص شما در صنعت ساخت بازی های کامپیوتری و همین طور تجربه ای که در این زمینه دارید از دیگر عوامل بسیار مهمی هستند که می توانند روی درآمد نهایی شما تاثیر بگذارند.

میانگین درآمد ساخت بازی های کامپیوتری

اگر به عنوان یک فرد متخصص در حوزه ساخت بازی های کامپیوتری در یک موقعیت شغلی به عنوان یک شخص تازه کار مشغول به کار شوید درآمد شما به صورت میانگین برابر 61292 دلار در سال خواهد بود. البته باید به این نکته دقت داشته باشید که این میانگین درآمد به میزان زیادی به عوامل بخش قبلی بستگی دارد. یک متخصص که در سطح معمولی قرار دارد و تازه کار نیست حقوق میانگین 70750 دلار در سال را دریافت می کند که نسبت به بسیاری از توسعه دهندگان دیگر درآمد بالاتری است. افراد متخصص در این حوزه و افرادی که تجربه زیادی دارند تا 90 هزار دلار در سال نیز دریافت می کنند که درآمد بسیار بالایی به شمار می آید. بنابراین به طور کلی می توان گفت میانگین درآمد یک سازنده بازی های کامپیوتری بسیار بالا است.

درآمد متخصصان مختلف برای طراحی و ساخت یک بازی

به طور کلی در زمینه ساخت بازی های کامپیوتری نیاز به تخصص های مختلفی وجود دارد که هر یک از آنها نیز دارای درآمد مخصوص به خود هستند. شخصی که طراحی های هنری محیط یک بازی را انجام می دهد می تواند میانگین حقوق 67628 دلار در سال را دریافت کند. یک طراح مراحل مختلف بازی های کامپیوتری که تجربه و تخصص کافی در این زمینه دارد می تواند درآمدی بالغ بر 90 هزار دلار در سال را داشته باشد که درآمد بسیار بالایی به شمار می آید. اگر علاقه مند به طراحی گرافیک هستید می توانید در این حوزه از ساخت بازی های کامپیوتری نیز فعالیت داشته باشید و درآمدی حدود 88 هزار دلار در سال را دریافت کنید. البته نباید فراموش کنید که تمامی این درآمدهای بیان شده به میزان تجربه و تخصص شما نیز بستگی دارد و ممکن است کاهش یا افزایش پیدا کند.

خروج از نسخه موبایل