برنامه نویسی

آشنایی با چند مورد از ربات های دیسکورد که باید در سرور خود حتما داشته باشید

استفاده از ربات های دیسکورد می تواند تجربه بسیار خوبی برای سرور دیسکورد شما باشد، در این مطلب بهترین ربات های دیسکورد را به شما معرفی می کنیم.

دیسکورد یکی از بهترین و کاربردی ترین سرویس های چت برای گیمرها، توسعه دهندگان و سایر افراد به شمار می آید. آشنایی با ربات های دیسکورد می تواند به شما کمک کند تا استفاده بهتری را از آن ببرید. یکی از مهمترین ویژگی های این سرور این است که به صورت رایگان در اختیار توسعه دهندگان و گیمرها قرار گرفته است. ویژگی مهم دیگر آن این است که شما می توانید روی افرادی که به آن می پیوندند کنترل داشته باشید. بنابراین شما می توانید به عنوان مدیر سرور یک کانال باز داشته باشید که در هر لحظه با استفاده از آن می توانید با کاربران خود ارتباط برقرار کنید. امروزه مراقبت و نگهداری دستی از سرورهای دیسکورد می تواند کاری بسیار خسته کننده باشد. به همین علت است که ربات های دیسکورد از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند.

این ربات ها در واقع ابزارهای شخص ثالثی هستند که می توانند تجربه کاربری را در این سرور بهبود دهند. اکثر آنها ربات های چتی هستند که می توانند چندین عملکرد مختلف از جمله پخش موسیقی، نظارت بر سرورهای شما، ردیابی آمار سرور، افزودن اشخاص با نقش های مختلف به سرور و … را برای شما انجام دهند. ما در این مطلب قصد داریم درباره 20 مورد از بهترین ربات های دیسکورد صحبت کنیم که بدون شک آشنایی و استفاده از آنها می تواند تجربه بسیار خوبی برای شما باشد.

آشنایی با ربات MEE6 Bot اولین مورد از محبوب ترین ربات های دیسکورد

ربات Mee6 یکی از بهترین ربات های دیسکورد است که می تواند به میزان زیادی در مدیریت سرور به شما کمک کند. این ربات دارای ویژگی های زیادی است که کار کردن با سرور دیسکورد را برای شما ساده تر خواهد کرد. Mee6 یک ربات چند منظوره است که می تواند کارهای مختلفی را در سرور Discord شما انجام دهد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– مدیریت موسیقی های موجود در سرور

– قابلیت پخش موسیقی برای اعضای مختلف کانال

– تغییر تنظیمات صدا بر اساس ساعتی که در سرور پخش می شوند( تنظیمات صدای مختلف برای ساعات مختلف شبانه روز)

– اختصاص دادن نقش ها و مجوزها براساس رفتار کاربران

– سفارشی سازی فرمان هایی که کاربران می توانند از آنها در سرور شما استفاده کنند

– ارائه اطلاعیه ها به همراه لینک ها و تصاویر مربوطه

آشنایی با Dyno Bot یکی از کاربردی ترین ربات های دیسکورد

زمانی که صحبت از مدیریت داده ها در سرورهای دیسکورد و تعدیل کانال های مختلف این سرورها می شود بدون شک اولین رباتی که برای استفاده به ذهن می رسد Dyno Bot می باشد. این ربات یکی از بهترین ربات های دیسکورد است که طیف گسترده ای از عملکردها را به شما ارائه می دهد که کار کردن با این سرورها را برای شما ساده تر خواهند کرد.

مقاله‌های مرتبط:

یکی از مهم ترین کاربردهای استفاده از این ربات در سرورهای دیسکورد این است که با استفاده از آن شما می توانید نقش ها و مجوزهای خاصی را به کاربران سرور خود اعطا کنید تا بتوانند سطح دسترسی متفاوتی به سرور داشته باشند.

علاوه بر این با استفاده از این ربات شما می توانید ورود کاربران مختلف به سرور خود را مدیریت و کنترل کنید. شما می توانید پروفایل های مختلف ورودی به سرور را فیلتر کرده و از ورود برخی از پروفایل های خاص جلوگیری کنید. فرض کنید یک کاربر قوانین سرور شما را زیر پا بگذارد. در این صورت تنها کافی است که آن کاربر را علامت گذاری کنید تا از ورود مجدد او به سرور جلوگیری شود.

ربات Carl Bot را بیشتر بشناسید

carl Bot یکی از پیشرفته ترین ربات های دیسکورد است که به شما اجازه می دهد تا گزارشات مختلف را بررسی کرده، چت های مختلف را ذخیره کنید و با بالاترین سرعت ممکن به پیام ها پاسخ دهید. شما می توانید از این ربات برای ایجاد دستورات سفارشی سازی شده در سرور خود استفاده کنید. به عبارت این دیگر این ربات به شما اجازه می دهد تا دستورات سفارشی را در چت سرور خود تنظیم کرده و ربات را به صورت خودکار اجرا کنید. به همین علت است که امروزه این ربات یکی از کاربردی ترین ربات های دیسکورد نیز شناخته می شود.

ربات YAGPDB Bot از بهترین ربات های دیکسورد

YAGPDB از جمله ربات های دیسکورد است که به شما اجازه می دهد تا آن را به طور کامل تنظیم کرده و ویژگی های مختلفی را به سرور دیسکورد خود اضافه کنید. این ربات در واقع یک جایگزین ایده آل برای انواع ربات های دیسکورد است. راه اندازی YAGPDB بسیار ساده و راحت می باشد و شما تنها در چند دقیقه می توانید آن را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید. از جمله مهم ترین ویژگی های این ربات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– تنظیمات ورودی( مسدود کردن کاربران خاص)

– موسیقی( پخش، مکث و توقف موسیقی ها)

– تصاویر( بارگذاری، تماشا و نظر دادن درباره انواع تصاویر)

آشنایی با ربات Yui Bot

Yui Bot یک ربات مدرن و بسیار سبک است که برای سرورهای دیسکورد طراحی شده است و دستورات متنوعی را برای مدیریت سرور به شما ارائه می دهد. این ربات یکی از جالب ترین ربات های دیکسورد می باشد که بسیار روان کار می کند و به ندرت پیش می آید که آفلاین شود. البته باید دقت داشته باشید که برخی از ویژگی هایی که در ربات های محبوب تر وجود دارند در این ربات قرار نگرفته اند اما کار کردن با آن بدون شک تجربه ای جذاب برای شما خواهد بود.

این ربات دارای مستندات بسیار خوبی است که به شما اجازه می دهد تا بتوانید به ساده ترین شکل ممکن آن را راه اندازی کرده و از آن در سرورهای دیسکورد خود استفاده کنید.

ربات ZeroTwo Bot

ZeroTwo Bot یک ربات چند منظوره است که از جمله بهترین ربات های دیسکورد شناخته می شود. این ربات می تواند مدیریت سرورهای دیسکورد شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. از جمله مهم ترین ویژگی هایی که در این ربات شما می توانید از آن استفاده کنید می توان به مواردی مانند پخش موسیقی، سیستم های مخصوص رای گیری، مدیریت نقش هر یک از اعضایی که در سرور فعالیت دارند و یک داشبورد مدیریت مبتنی بر وب اشاره کرد.

این ربات دارای دستورات متنوع و بسیار جذابی است و در کنار آن دارای پینگ فوق العاده ای نیز می باشد. ZeroTwo نیز دقیقا مانند ربات های Mudae Bot و Karuta Bot دارای مکانیزمی برای جمع آوری کارت های معاملاتی بر اساس شخصیت های انیمیشنی محبوب می باشد.

Loritta Bot یکی از محبوب ترین ربات های دیسکورد

آیا شما هم در سرور دیسکورد خود با مشکلاتی از قبیل نیاز دائمی به مدیریت، تعدیل و سرگرمی اعضای کانال دست و پنجه نرم می کنید؟ نگران نباشید Loritta Bot برای سرور دیسکورد می تواند این مشکل شما را به راحتی برطرف کند. این ربات دارای ویژگی های زیادی است که می تواند روی سرورهای شما اجرا شده و باعث راحتی شما و کاربرانتان شود. این ربات در کشور برزیل توسعه پیدا کرده است ولی امروزه این امکان وجود دارد که در سراسر دنیا از آن استفاده شود. این ربات گزینه های منحصر به فردی را برای مدیریت سرور دیسکورد به شما ارائه می دهد و شما می توانید از طریق داشبورد مبتنی بر وب آن به راحتی این ربات را مدیریت کنید.

Arcane Bot یکی از بهترین ربات های دیسکورد

Arcane Bot یکی از بهترین ربات های دیسکورد است که یک جایگزین بسیار جذاب برای ربات های محبوب دیگر سرورهای دیسکورد از جمله ربات های Dyno Bot  و MEE6 Bot به شمار می آید. توسعه دهندگان این ربات تلاش کرده اند تا جای ممکن این ربات را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهند تا همه افراد بتوانند از آن استفاده کنند. این ربات از ویژگی های تعدیلی، ارائه نقش ها به کاربران مختلف، سطح بندی، امتیاز دادن به کاربران و … پشتیبانی می کند  و بدون شک استفاده از آن می تواند برای مدیریت سرور شما بسیار مفید و کاربردی باشد. یکی از عوامل بسیار مهمی که باعث محبوبیت هرچه بیشتر این ربات شده است این است که کاربران می توانند از بسیاری از ویژگی های ربات MEE6 به صورت رایگان استفاده کنند. اگر شما هم قصد دارید از یکی از بهترین ربات های دیسکورد استفاده کنید به شما پیشنهاد می کنیم حتما عملکرد این ربات را مورد بررسی قرار دهید.

آشنایی با ربات Rhythm از محبوب ترین ربات های دیسکورد

این ربات رباتی است که به کاربران امکان سفارشی سازی سرورهای دیسکورد را می دهد و در کنار آن از بسیاری از دستورات مختلف تعدیل و بسیاری از دستورات دیگر نیز پشتیبانی می کند. این ربات تمامی ابزارهای مورد نیاز کاربران برای لذت بردن از کار کردن در سرور دیسکورد شما را به آنها ارائه می دهد و به میزان زیادی به بهبود سرور دیسکورد شما کمک می کند. Rythm Bot برای سرورهای دیسکورد همچنین به یک سیستم موسیقی معروف به نام Rythm Radio نیز مجهز می باشد که با استفاده از آن شما می توانید موسیقی هایی را از سراسر جهان در کانال های خود پخش کنید یا این که به لیست پخش موسیقی خود گوش دهید.

آشنایی با Groovy Bot در سرورهای دیسکورد

Groovy Bot یکی از بهترین ربات های دیسکورد است که یک ربات بسیار پیشرفته برای پخش موسیقی می باشد. این ربات به شما اجازه می دهد تا موسیقی هایی از منابع مختلف را به راحتی در سرور دیسکورد خود اجرا کنید. از جمله منابعی که در این ربات برای پخش موسیقی پشتیبانی می شوند می توان به Youtube، Twitch، Soundcloud، Google Play Music، Deezer و … اشاره کرد. از جمله ویژگی های کلیدی و بسیار مهم این ربات در سرورهای دیسکورد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– پخش آهنگ از یوتیوب و Twitch( جستجو براساس نام موسیقی یا خواننده و یا ID فیلم)

– پخش موسیقی از Soundcloud( جستجو براساس نام موسیقی یا خواننده یا ID موسیقی)

– پخش موسیقی از Google Play Music و Deezer( جستجو براساس نام موسیقی یا خواننده یا ID آلبوم)

– پخش کردن موسیقی تصادفی

– اضافه کردن موسیقی های مختلف به لیست مورد علاقه

– تنظیم کردن انواع موسیقی ها برای پخش کردن آنها در آینده

از جمله دستورات این مورد از ربات های دیسکورد نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– !play: یک آهنگ را از هر یک از منابع پشتیبانی شده پخش می کند.

– !play(source): آهنگی را از یکی از منابع پشتیبانی شده پخش می کند.

– !fave: یک آهنگ را به لیست مورد علاقه شما اضافه کرده و پیدا کردن آن را برای شما ساده تر می کند.

– !afk: وضعیت شما را روی AFK تنظیم می کند.

Hydra Bot از کاربردی ترین ربات های دیسکورد

Hydra Bot یک ربات دیسکورد است که انواع موسیقی را برای شما در سرورتان پخش می کند. ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که این ربات چه تفاوتی با سایر ربات های پخش موسیقی دارد؟ امروزه ربات های زیادی برای پخش موسیقی در سرورهای دیسکورد وجود دارند. تفاوت اصلی این ربات این است که موسیقی ها را به شکل های مختلفی پخش می کند و از منابع مختلف نیز برای پخش موسیقی پشتیبانی می کند. Hydra Bot همچنین کارهای زیادی را انجام می دهد که سایر ربات ها نمی توانند انجام دهند. به عنوان مثال شما می توانید بر اساس نام آلبوم آهنگ پخش کنید یا این که در یوتیوب انواع لیست های پخش را جستجو کرده و با نصب کردن برنامه به راحتی این ویدئوها را در گوشی خود نیز اجرا کنید. شما حتی می توانید با استفاده از این ربات متن ترانه ها را نیز مشاهده کرده و به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

ربات Pancake سرورهای دیسکورد را بیشتر بشناسید

گروهی از کاربران سرورهای دیسکورد تصمیم گرفتند رباتی بسازند که در ساخت پنکیک تخصص دارد. این ربات در ابتدا صرفا یک شوخی بود ولی امروزه به یکی از محبوب ترین ربات های دیسکورد تبدیل شده است. از جمله مهمترین امکانات این ربات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– Pancake Bot می تواند موسیقی را از منابع مختلف مانند Youtube و SoundCloud در سرور شما پخش کند.

– این ربات دارای یک سیستم تعدیل سازی ساده است که با استفاده از آن به راحتی می توانید کاربران مختلف را محدود یا مسدود کنید.

– دارای قابلیت اعطای نقش و مجوز به کاربران مختلف است که با استفاده از آن شما می توانید به راحتی سرور خود را مدیریت کنید.

– دستورات سرگرم کننده ای مانند تولید تصاویر یا Akinator دارد که کاربران با استفاده از آن می توانند سرگرم شوند.

ربات Dank Memer Bot برای سرورهای دیسکورد

Dank Memer Bot یکی از جذاب ترین ربات های دیسکورد است که به شما اجازه می دهد تا بازی های meme را با دوستان خود بازی کنید. این ربات شامل مجموعه ای از دستورات ساده است و از Meme Face Maker API برای تولید meme های مورد نیاز شما در هر لحظه پشتیبانی می کند. این ربات حتی می توانید تصاویر مختلف را در لحظه تغییر دهد. Dank Memer Bot در حال حاضر یک بازی تاس، یک بازی حدس تصویر و یک بازی تست واکنش دارد. این ربات دارای مجموعه ای از دستورات است که می توانید از آنها برای بازی کردن استفاده کنید که از جمله این دستورات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– !start: یک بازی جدید را برای شما آغاز می کند.

– !dank-meme: یک meme تصادفی را با استفاده از API مخصوص برای شما ایجاد می کند.

– !jion: به یک جلسه بازی در حال انجام ملحق می شود.

– !leave: جلسه بازی فعلی را ترک می کند.

– !helpme: این دستور دور جدیدی از حدس زدن را آغاز می کند و حداقل به دو بازیکن نیاز دارد که بازیکن اول تصویر را انتخاب کرده و بازیکن دوم حدس میزند که چه تصویر است.

– !meme: به طور تصادفی یک تصویر meme جدید را انتخاب کرده و آن را به همه کاربرانی که در یک بازی شرکت دارند نمایش می دهد.

آشنایی با ربات Owo Bot از بهترین ربات های دیسکورد

Owo Bot یکی از بهترین ربات های دیسکورد است که به شما اجازه می دهد تا قوانین مخصوص به خود را تنظیم کنید. این ربات به شما کمک می کند تا عملکرد سرور دیسکورد خود را مدیریت کرده و دستورالعمل های خاصی را برای کاربران سرور خود ایجاد کنید. یکی از بهترین ویژگی های Owo Bot که باعث شده است تا در لیست بهترین ربات های دیسکورد قرار گیرد این است که دارای دستورات ساده ای است که استفاده از آنها بسیار راحت می باشد و به شما اجازه می دهد تا به سادگی سرور خود را مدیریت کنید. این ربات می تواند توسط کاربران ساده، توسعه دهندگان و حتی جمعی از دوستان که قصد چت کردن با یکدیگر را دارند مورد استفاده قرار گیرد. از جمله ویژگی های مهم این ربات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– از انواع feedback ها، وضعیت ها و الگوها پشتیبانی می کند.

– دارای اموجی های خنده دار زیادی می باشد.

– می توان از آن برای تولید انواع meme ها استفاده کرد.

– دارای انواع گیف برای سرگرمی است.

Mudae Bot یکی از محبوب ترین ربات های دیسکورد

Mudae Bot متعلق به دنیای انیمه است. این ربات در واقع شامل یک پایگاه داده با بیش از 60 هزار شخصیت از فیلم ها و انیمیشن ها و بازی های مختلف یم باشد. اعضای کانال شما می توانند این شخصیت ها را جستجو کرده و از طریق بازی های معمولی امتیاز کافی برای خرید این شخصیت ها را به دست بیاورید. قابلیت مهم دیگر این ربات این است که شما می توانید شخصیت های مخصوص به خود را نیز ایجاد کنید.

این ربات دیسکورد بسیار سرگرم کننده است و می تواند برای سرگرم کردن کاربران شما بسیار مفید و کاربردی باشد.

آشنایی با ربات EPIC RPG Bot

آیا بازی کردن را دوست دارید؟ آیا علاقه مند به بازی های RPG یا بازی های نقش آفرینی هستید؟ آیا از بازی هایی که شامل سیاه چال ها، سلاح ها، تابلوهای امتیاز، مسابقات رودررو و … هستند نهایت لذت را می برید؟ EPIC RPG Bot یکی از بهترین ربات های دیسکورد است که دقیقا همان چیزی می باشد که شما و اعضای کانالتان به آن نیاز دارید.

افراد کانال شما می توانند از این ربات برای کسب تجربه و ارتقا سطح خود استفاده کنند اما این همه ماجرا نیست. شما می توانید انواع سلاح ها، زره ها و … را جمع آوری کرده و از آنها برای شکست دادن رئیس های سیاه چال های شیطانی بهره ببرید. از جمله دستورات پرکاربرد در این ربات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– rpg start: راهنمای کامل برای نحوه انجام این بازی

– quest: به دست آوردن XP از quest های ساده

– profile: برای بررسی میزان پیشرفت

– inventory: بررسی کردن موجودی

– hunt یا adventure: برای به دست آوردن سکه و xp

– heal: با استفاده از معجون زندگی خود را شفا دهید

– duel: مبارزه با سایر بازیکنان

– dungeon: تلاش برای شکست دادن یک رئیس با کمک سایر بازیکنان

ربات Karuta Bot از محبوب ترین ربات های دیسکورد

Karuta Bot یکی از بهرتین ربات های دیسکورد برای علاقه مندان به انیمیشن است. در این ربات شما و سایر اعضای کانالتان می توانید کارت های معاملاتی مربوط به شخصیت انیمیشنی مورد علاقه خود را جمع آوری کنید. این ربات مشابه Mudae Bot می باشد ولی ویژگی های دیگری از جمله موارد زیر نیز دارد:

– حفظ کردن کلکسیون در زمان تعویض سرور

– از ترکیب قابلیت های دستی و خودکار در آن استفاده می شود.

– به روزرسانی های منظم توسط تیم توسعه دهنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا