برنامه نویسی

چند منبع رایگان برای توسعه دهندگان Vue

آیا شما هم علاقه مند به تبدیل شدن به یک توسعه دهنده Vue هستید؟ در این مطلب 10 منبع فوق العاده برای تبدیل شدن به توسعه دهنده Vue را به شما معرفی می کنیم.

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد یادگیری Vue.js را دارید و علاقه مند هستید تا به یک توسعه دهنده Vue تبدیل شوید احتمالا به دنبال بهترین منابع برای انجام این کار می باشید.

بر کسی پوشیده نیست که Vue.js یکی از بهترین محبوب ترین کتابخانه های جاوا اسکریپت است که بیش از 175 هزار ستاره در گیت هاب دریافت کرده که این مقدار حتی بیشتر از فریم ورک React می باشد. به همین علت است که معمولا به بیشتر توسعه دهندگانی که قصد دارند کار خود به عنوان یک توسعه دهنده فرانت اند را آغاز کنند توصیه می شود که کار کردن با این کتابخانه را بیاموزند. با این حال ممکن است این سوال برای توسعه دهندگان به وجود بیاید که باید کار خود را از کجا آغاز کنیم؟ به طور کلی درک مفاهیم زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت برای کار کردن با هر یک از کتابخانه های این زبان از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین این مسئله که شما باید کار خود را از کجا آغاز کنید به میزان زیادی به جایگاهی که در حال حاضر به عنوان یک توسعه دهنده یا برنامه نویس در آن قرار دارید وابسته می باشد. اگر قصد دارید به عنوان یک توسعه دهنده Vue کار خود را آغاز کرده و این فریم ورک را بیاموزید ما در این مطلب قصد داریم 10 مورد از بهترین منابعی که برای یادگیری این فریم ورک وجود دارند را به شما معرفی کنیم. بنابراین ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید.

برای تبدیل شدن به توسعه دهنده Vue مستندات رسمی Vue را بررسی کنید

زمانی که قصد یادگیری یک زبان، کتابخانه یا فریم ورک جدید را دارید مطالعه مستندات آن می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند و ایده بسیار خوبی باشد. شما با مطالعه این مستندات می توانید بینش عمیقی را نسبت به آن زبان، کتابخانه یا فریم ورک به دست بیاورید. بنابراین اگر شما هم قصد تبدیل شدن به یک توسعه دهنده Vue را دارید به شما پیشنهاد می کنیم حتما مستندات آن را با دقت مطالعه کنید.

دوره Vue JS Crash Course – 2019 نوشته شده توسط Brad Traversy

Brad Traversy این دوره بی نظیر را برای یادگیری Vue در یوتیوب ایجاد کرده است اما برای این که در سال 2019 نیز بتوانید از آن استفاده کنید به روزرسانی هایی را در این دوره ایجاد کرده است. اگر شما هم علاقه مند هستید تا به ساده ترین شکل ممکن به یک توسعه دهنده Vue تبدیل شوید به شما پیشنهاد می کنیم حتما این دوره سبک را تهیه کرده و از آن استفاده کنید. مطمئن باشید که این دوره ارزش صرف زمان را برای شما خواهد داشت.

مجموعه Learn Vue 2: Step By Step on laracasts برای تبدیل شدن به توسعه دهنده Vue

این آموزش در واقع شامل مجموعه ای از ویدئوهای کوچک است که برای درک بهتر Vue.js طراحی شده اند و به صورت گام به گام در laracasts منتشر شده اند. در این مجموعه بیش از 30 آموزش وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ولی باید توجه داشته باشید که برای دسترسی به قسمت های پایانی باید اشتراک آن را تهیه کنید. با این حال فراموش نکنید که این آموزش ها ارزش هزینه ای که می پردازید را خواهند داشت.

به عنوان یک توسعه دهنده Vue دوره Vue JS 2 Tutorial by the Net Ninja را مشاهده کنید

Net Ninja مجموعه ای از آموزش های فوق العاده که شامل 45 ویدئو است را برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده Vue منتشر کرده است که مفاهیم پایه ای Vue.js را به طور کامل به شما آموزش می دهد و شما می توانید از طریق شبکه یوتیوب به این آموزش ها دسترسی پیدا کنید. این آموزش یک دوره جامع و کامل است که تمامی مفاهیم را به خوبی آموزش داده است و به همین علت نیز به شما پیشنهاد می کنیم حتما آن را بررسی کنید.

Intro to Vue.js on VueMastery

این دوره بیشتر یک مقدمه برای یادگیری Vue.js است تا یک آموزش کامل که تمامی مفاهیم را پوشش  دهد. اما با این حال VueMastery یک منبع فوق العاده غنی و کامل است که شما می توانید در آن همه چیز را درباره Vue.js بیاموزید. بنابراین برای شروع یادگیری Vue به شما پیشنهاد می کنیم حتما آن را بررسی کنید و خودتان تصمیم بگیرید که آیا ارزش دارد که آن را مطالعه کنید یا خیر؟

Vue.js 2 – Getting Started by Academind برای تبدیل شدن به توسعه دهنده Vue

Academind که توسط Maximilian Schwarzmüller ایجاد شده است به خاطر دوره های آموزشی خود در udemy محبوب شده است و افراد زیادی را جذب کرده است. این دوره یک معرفی کاملا رایگان درباره Vue.js است که برای یک توسعه دهنده Vue می تواند نقطه شروع بسیار خوبی باشد. توسعه دهندگان Vue با استفاده از این دوره می توانند یک نمای خوب از Vue.js را به دست بیاورند. علاوه بر این شما با مشاهده این دوره می توانید از سبک تدریس Maxes نیز نهایت بهره را ببرید.

Learn Vue.js – Full Course for Beginners – 2019 on freecodecamp

این دوره یک دوره فوق العاده برای یادگیری Vue است که مجموعا سه ساعت می باشد. این دوره از طریق freecodecamp منتشر شده است و برای مبتدیانی طراحی شده است که قصد دارند به تازگی وارد دنیای Vue شوند. اگر قبلا از دوره های freecodecamp استفاده کرده اید و قصد دارید اطلاعات کاملی را درباره Vue.js به دست بیاورید به شما پیشنهاد می کنیم حتما این دوره را تهیه کرده و از آن استفاده کنید.

دوره Vue.js Fundamentals by VueSchool یکی از جذاب ترین دوره های Vue

این دوره در واقع یک معرفی کوتاه درباره Vue.js است که می تواند یک نمای کلی و بسیار سریع درباره این فریم ورک را به شما ارائه دهد. این دوره کاملا رایگان است و بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید از آن استفاده کنید. به شما پیشنهاد می کنیم حتما این دوره را نیز در لیست دوره هایی که باید بررسی کنید قرار دهید.

Learn Vue.js for free on scrimba

tutorial به شما آموزش می دهد که چگونه می توانید برنامه های Vue.js را توسعه دهید و به یک توسعه دهنده Vue.js تبدیل شوید. در این دوره شما با مفاهیم اولیه Vue.js آشنا خواهید شد و همچنین دو برنامه بسیار سرگرم کننده و جذاب را نیز ایجاد خواهید کرد که این دو برنامه به ترتیب  Schrödingers Div و Emoji Color Picker نام دارند. نکته جالب توجه درباره این دوره این است که به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. اگر شما هم علاقه مند به تبدیل شدن به یک توسعه دهنده Vue.js هستید به شما پیشنهاد می کنیم حتما این دوره و اطلاعات آن را نیز بررسی کنید.

Develop Basic Web Apps with Vue.js on eggheadio

این دوره یک معرفی سریع Vue.js برای یک توسعه دهنده Vue است و عملا شما چیزی در آن آموزش نمی بینید. با این حال نباید فراموش کنید که در egghead شما می توانید به مجموعه ای از بهترین آموزش های Vue.js دسترسی پیدا کنید و از منابع فوق العاده ای که در اختیار شما قرار می گیرند نهایت بهره را ببرید. به همین علت است که به شما پیشنهاد می کنیم به عنوان یک توسعه دهنده Vue حتما از این پلتفرم و آموزش های فوق العاده آن نهایت بهره را ببرید.

نتیجه گیری

در این مطلب ما سعی کردیم 10 مورد از بهترین منابعی که شما می توانید برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده vue از آنها استفاده کنید را به شما معرفی کنیم. با استفاده از این منابع و دوره ها شما می توانید خیلی سریع وارد جامعه توسعه دهندگان Vue.js شوید و پروژه های جذابی را با استفاده از این فریم ورک فوق العاده زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت ایجاد کنید. با استفاده از این منابع شما می توانید به یک توسعه دهنده حرفه ای فرانت اند تبدیل شوید که می توانید طراحی سایت های مختلف را انجام داده و در بهترین موقعیت های شغلی مشغول به کار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا