برنامه نویسی

پیش نمایش 3 ویژوال استودیو 2022 در جاوا اسکریپت، تایپ اسکریپت و گیت خواهد درخشید

پیش نمایش 3 ویژوال استودیو 2022 به تازگی منتشر شده است، ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره پیش نمایش 3 ویژوال استودیو 2022 صحبت کنیم.

با منتشر نشدن پیش نمایش 3 ویژوال استودیو 2022 مشخص شد که مایکروسافت علاقه مند به منتشر کردن ویژوال استودیو 64 بیت است و برای آن برنامه ریزی کرده است. این شرکت به میزان زیادی تاکید دارد که همان طور که از multi-repo پشتیبانی می کند از تجربه های جدید جاوا اسکریپت و تایپ اسکریپت نیز پشتیبانی کند.

پیش نمایش 3 ویژوال استودیو 2022 در 10 آگوست رونمایی شد و موضوعاتی از قبیل بهره وری فردی و تیمی بیشتر را نیز به همراه داشت. برای زبان های جاوا اسکریپت و تایپ اسکریپت پیش نمایش 3 ویژوال استودیو 2022 ابزارهایی را برای بهبود تجربه اپلیکیشن های تک صفحه ای و توسعه بخش فرانت اند ارائه می دهد. پروژه جدید تایپ اسکریپت و جاوا اسکریپت به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا بتوانند پروژه های مستقل REACT، انگولار و Vue را بسازند. این نسخه از ویژوال استودیو از هر یک از CLI های محلی فریم ورک های جاوا اسکریپت را به قالب های پروژه فرانت اند توسعه می دهد. در واقع این ide نسخه CLI نصب شده در مسیر توسعه دهنده را تشخیص می دهد تا ساختار درستی را برای پروژه ایجاد کند.

ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره پیش نمایش 3 ویژوال استودیو 2022 صحبت کنیم و اطلاعات جامع و کاملی را درباره آن در اختیار شما قرار دهیم.

پیش نمایش 3 ویژوال استودیو 2022

قابلیت multi-repo که در پیش نمایش 3 ویژوال استودیو 2022 معرفی شد امکان کار کردن با پروژه هایی که در ریپازیتوری های مختلف Git قرار دارند را پشتیبانی می کند. توسعه دهندگان می توانند تنها با یک راه حل واحد که دارای پروژه هایی در ریپازیتوری های مختلف است کار کنند و از آنها داخل یک نمونه از ویژوال استودیو بهره مند شوند. البته باید توجه داشته باشید که این ویژگی در حال حاضر در مرحله پیش نمایش می باشد.

توسعه دهندگان می توانند از سایت رسمی ویژوال استودیو به این پیش نمایش دسترسی داشته باشند و آن را در کنار نسخه 2019 ویژوال استودیو روی سیستم خود نصب کرده و از آن استفاده کنند.

ویژگی های کلیدی پیش نمایش 3 ویژوال استودیو 2022

–   قابلیت طراحی ویژگی های پروژه که برای SDK پروژه های .NET طراحی و ساخته شده است استفاده و مرور کردن با استفاده از یک ستون واحد از گزینه ها به همراه توضیحات واضح را برای شما ساده تر می کند. یک قابلیت جستجوی داخلی در بخش designer وجود دارد که به شما این اجازه را می دهد تا به سادگی ویژگی های دلخواه خود را بیابید.

–   بهبودهایی که در قابلیت Attach-to-process صورت گرفته است یک دیالوگ attach-to-process بهینه سازی شده را به شما پیشنهاد می دهد که به صورت غیرهمگام می باشد. این دیالوگ یک خط فرمان را برای پردازش ها به شما نشان می دهد و شامل یک حالت اختیاری درختی نیز می باشد که برای نشان دادن رابطه پدر-فرزندی در روابط موجود در پردازش ها مورد استفاده قرار می گیرد.

سایر ویژگی های این نسخه از ویژوال استودیو در پیش نمایش 3

–   استفاده از Breakpoints در این نسخه بسیار ساده تر خواهد بود.

–   اضافه شدن تم تاریک برای بهبود نحوه استفاده از ویژوال استودیو یکی دیگر از ویژگی های مهم به شمار می آید.

–   قابلیت های جدیدی برای اجرای تست های مختلف در محیط های مبتنی بر لینوکس فراهم شده است.

–   کار کردن با محیط هایی مانند container های لینوکس و زیر سیستم های ویندوز برای لینوکس برای تست از راه دور بازخوردهایی را از تست های کراس پلتفرم فراهم می کند و به آنها اجازه می دهد تا از داخل ویژوال استودیو دیباگ شوند.

–  یکی دیگر از ویژگی هایی که در پیش نمایش 3 ویژوال استودیو 2022 ارائه شده است این است که شما می توانید از یک تجزیه و تحلیل کننده شخصی در حافظه استفاده کنید تا بتوانید مشکلات متداولی که در پروژه ها و اپلیکیشن های .NET مشاهده می شود را شناسایی کنید.

پیش نمایش های ویژوال استودیو 2022

پیش نمایش 3 ویژوال استودیو 2022 بعد از پیش نمایش های منتشر شده در ماه های ژوئیه و ژوئن منتشر شد. با توجه به پیش نمایش هایی تاکنون ارائه شده است می توان نتیجه گرفت که ویژوال استودیو 2022 عملکرد 64 بیتی دارد و سرعت بالاتری را نیز به شما ارائه می دهد. علاوه بر این، این نسخه از ویژوال استودیو کاربر پسندتر است و حجم کمتری نیز نیاز دارد.

صحبت پایانی

اگر شما هم از ابزار ویژوال استودیو برای توسعه نرم افزار و برنامه نویسی استفاده می کنید به شما پیشنهاد می کنیم حتما پیش نمایش 3 نسخه 2022 این ابزار را نیز دانلود کرده و از آن به صورت آزمایشی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا