برنامه نویسی

چند مزیت کلیدی سئو برای مشاغل کوچک

ما در دنیای دیجیتال زندگی می‌کنیم و مردم می‌توانند ما را به صورت آنلاین پیدا کنند. راه‌های زیادی برای مشاغل وجود دارد تا خودشان را نشان دهند، اما همه این راه‌ها جواب نمی‌دهند. برای درک دنیای دیجیتال و مزایای فراوان برای مشاغل کوچک‌تر که می‌خواهند بسترهای فعال ایجاد کنند و حضور ارگانیک خود را حفظ کنند، باید در تکنولوژی زیرکانه عمل کرد. وقتی هیچ یک از آن‌ها ارگانیک نباشند، سرمایه‌گذاری در ترافیک دیجیتال هیچ معنایی ندارد.

پلت فرم‌های رسانه های اجتماعی از گروه‌های خرید برای بهبود فالو کردن و تعامل در صفحات کاربران استفاده می‌کنند، اما با گذشت زمان فالورها می‌روند و صفحه ساکت و خاموش می‌شود. هیچ تعاملی وجود ندارد، و شما در شوخی‌ها، توصیه‌ها، و تعاملات ارگانیگ افت می‌کنید. نقطه تمرکز باید اجزای فعال طبیعی باشد که مجموعه کارهایی که شما برای پلت فرم آنلاین خود انجام می‌دهید را بررسی کند و به گونه ای با شما درگیر باشد که حضور دیجیتالی شما را نشان دهد.

بیاید نگاهی بیاندازیم به برخی از عناصر حیاتی که SEO را برای مشاغل کوچک سودمند می‌سازد.

1. مرحله کشف خود، پر منفعت ترین مرحله

سئو پاسخی برای بهبود رتبه بندی شما و به دست آوردن مخاطب جدید است، و هر چه رتبه‌بندی شما بهتر باشد، مخاطب بیشتری خواهید داشت. ممکن است کل مسأله چالش‌برانگیز به نظر برسد، اما به همین دلیل مرحله کشف اولیه بسیار مهم است. هر چه بیشتر به دنبال افراد آنلاینی که در جستجوی اطلاعات هستند باشید، این تصمین بیشتر وجود دارد که مشتریانی داشته باشید که به دلیل محبوبیت بر روی سایت شما کلیک می‌کنند.

اگر کسب و کارتان از همان ابتدا که فعالیت خود را آغاز می‌کنید سئو درستی نداشته باشد، بین حوزه‌های دیگر گم می‌شود. احتمالا سایت‌های رقیب مورد توجه قرار می گیرند و این چیزی نیست که شما بخواهید. عناوین صحیح، متاتگ‌ها، و دسته‌بندی‌ها به جذب مخاطب مورد نظر شما در سایت کمک می‌کنند. هر چه در عناوین و تعداد کلمات دقیق‌تر عمل کنید، شانس شما برای جلب نظر مشتریان برای کلیک بر روی سایت شما به صورت ارگانیک بیشتر می شود.

2. ترافیک

ترافیک برای تبدیل (conversion) ضروری است. وب سایت شما در این امر باید خوب عمل کند. حتی اگر گوگل برای شما ترافیک ارسال کند، لازم است تعامل در سطح ارگانیک وجود داشته باشد تا بتواند آن را حساب کند. وقتی ترافیک ارگانیک شروع به کلیک کردن روی قسمت های مختلف سایت شما می‌کند، مکالمه‌ای را می‌سازد که گوگل آن را تشخیص داده و ارتقاء می‌دهد، و باعث افزایش رتبه شما می‌شود. اگر می‌خواهید ترافیک به سایت شما بیاید، باید اطلاعات صحیح را پیدا کنید. برخی از مزایای سئو برای مشاغل کوچک شما عبارتند از:

·  شما مشتریانی را می‌خواهید که تجارت خود را بهبود بخشید. اگر شرکت شما خدمات خاصی را ارائه دهند، مشتریانی را پیدا خواهید کرد که به دنبال همان سرویس هستند. مشتریان سرگردان کمتری خواهید داشت که فقط محتوای شما را اسکرول می‌کنند.

·  کسب و کار شما با تولید فروش شما بهبود می‌یابد. شما می‌توانید فروش کالاهایی را که می‌فروشید با تعیین اینکه چه کالایی هستند یا برای چه کسانی مناسب هستند و جذب مخاطبانی که علاقه دارند بیشتر بدانند افزایش دهید زیرا مبهم بودن فروش کمتر می‌شود.

3. تمرکز روی نرخ تبدیل

هر چه افراد علاقه بیشتری به سایت شما نشان دهند، تعامل بیشتری با سایت شما ایجاد می‌کنند و این امر باعث می‌شود که ربات مشتری به مشتری واقعی تبدیل شود. مخاطبانی که به سادگی سایت را اسکن می‌کنند به صورت ساکت مشاهده می‌شوند و باعث می‌شوند نرخ شما پایین بیاید. شما می‌خواهید به مشتریان دلیلی برای تعامل دهید، بنابراین شمارش تجربه آنلاین آن‌ها برای این‌ها امری حیاتی است. اینجا نکاتی وجود دارد:

·  بررسی‌ها همچنین تعاملات با مخاطبان را بهبود می‌بخشند زیرا به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بدانند افراد بیشتری به وب سایت شما علاقه‌مند هستند.

·  اگر در وب‌سایت خود چیزی می‌فروشید، از مخاطبان خود بخواهید که درباره کالاهای خریداری شده خود نظر صریحی بگذارند.

·  فرم‌های تماس را مستقیم و کوتاه نگه دارید. هیچ چیزی مانند یک فرم تماس طولانی نمی‌تواند کسی را از پر کردن آن منصرف کند.

4. بازاریابی مقرون به صرفه

تبلیغات به ازای هر کلیک زمین بازی شرکت‌های بزرگی است که برای خرید تبلیغات هزینه می‌کنند تا مشتریان را به سایت خود بکشند. گوگل فرصت‌های رایگان کوچکی را نیز در نظر می‌گیرد. یکی از راه‌هایی که می توانید از آن بهره‌مند شوید، بازدید و بررسی سایر مشاغل است.

مقاله‌های مرتبط:

هر چه بیشتر بررسی و بازدید داشته باشید، گوگل بیشتر از شما تشکر می‌کند تا تبلیغات رایگان کسب و کار خود را به دست آورید. ممکن است لازم باشد هر از گاهی هزینه کمی بپردازید، اما معمولا این مبلغ 20% یا کمتر از هزینه تبلیغات واقعی است. تعامل شما با وب به آدرس ایمیل شما لینک داده شده است و به عنوان تشکر برای صرف وقت در گوگل، با شما دوستانه رفتار می کند. هر چه تعداد بیشتری تبلیغ رایگان جمع آوری کنید، شانس بیشتری برای به دست آوردن مشتری جدید خواهید داشت.

5. سایت خود را با ارزش سازید

پاسخ ساده به نحوه انجام این کار راضی نگه داشتن گوگل است. وقتی سایت شما اطلاعاتی در تحویل کوتاه و مختصر را در اختیار داشته باشد، هدایت از طریق آن برای مشتریان آسان می‌شود. تحویل سریع به معنای این نیست که دانش را به طور سطحی مورد توجه قرار دهید، بلکه در عوض اطلاعات صحیح را در اسرع وقت و با کارایی ممکن ارائه دهید. شما نمی‌خواهید سایت تان سه صفحه را طی کند تا به یک نقطه برسد.

شما می‌خواهید این استاندارد مطابق با استانداردی باشد که گوگل سعی می‌کند از طریق سرویس‌های خود ارائه دهد. وقتی سایت شما تمام دستورالعمل‌های اساسی را پوشش می‌دهد، سئو شما بهبود می‌یابد و هر چه گوگل از سایت شما و کارایی آن راضی‌تر باشد، رتبه شما بالاتر خواهد رفت.

بهبود متاتگ‌ها، دسته بندی‌هایی که وب سایت شما در آن‌ها افت دارد، و تحلیل شما باعث می‌شود گوگل فکر کند شما علاقه‌مند به تعامل با وب‌سایت‌ها و مشتریانی است که آن‌ها دارند. این امر باعث می‌شود کلمات کلیدی، بک لینک‌ها، و محتوای شما برای بهتر دیده شدن جلو بروند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا