برنامه نویسی

مایکروسافت تاریخ 9 نوامبر را برای انتشار NET 6. انتخاب کرده است

این هفته در جریان Build 2021، مایکروسافت NET 6 Preview 4. را منتشر کرد و مشخص کرد که نسخه نهایی NET 6. در 9 نوامبر آماده خواهد شد.

ما از انتشار NET 6 Preview 4. خوشحال هستیم. این طور که به نظر می‌رسد اکنون در نیمه راه انتشار دات نت 6 هستیم. لحظه خوبی است که دوباره به حوزه کامل NET 6. نگاهی بیاندازید.

Richard Lander گفته است “ما اکنون تقریبا در نیمه راه انتشار NET 6. هستیم”. وی افزود “بسیاری از ویژگی‌ها نزدیک به نهایی شدن هستند و سایر ویژگی ها نیز به زودی و پس از آماده شدن بلوک‌های ساختاری بنیادی، ارائه خواهند شد. پیش نمایش 4 با ارائه تجربیات و ویژگی‌های تمام شده، پایه محکمی را برای ارائه نهایی NET 6. در ماه نوامبر ایجاد کرده است. اگر هنوز NET 6. را امتحان نکرده اید، برای تست در دنیای واقعی آماده است”.

مایکروسافت پس از تقسیم NET Core. متن باز از نسخه ‌های اصلی و اختصاصی دات نت، تکمیل برنامه غول نرم افزار برای متحد کردن توسعه NET. را نشان کرده است. این کار با انتشار NET 5. در سال گذشته آغاز شد، اما NET 6. اوج این تلفیق پلت‌فرم است.

مایکروسافت همچنین همزمان چندین انتشار مهم مرتبط را برنامه ریزی کرده است، از جمله NET Multi-platform App UI. (MAUI)، جایگزینی برای Xamarin.Forms در Windows، Mac، Android، و iOS؛ Project Reunion که تکنولوژی‌های Universal Windows Platform (UWP) را به طور گسترده‌تری در دسترس توسعه‌دهندگان دسکتاپ قرار می‌دهد که ویندوز را هدف قرار می‌دهند؛ و برنامه های وب Blazor desktop.

NET 6 Preview 4. اکنون برای دانلود برای ویندوز، لینوکس و macOS در دسترس است.

طبق گفته ریچارد “ما به زودی شروع به ساخت های “go live” می‌کنیم که در تولید پشتیبانی می‌شوند. ما در حال حاضر ماه آگوست را برای آن هدف قرار داده‌ایم. مدل توسعه ما حول امکان ایجاد workloadهای تولید متمرکز شده است، حتی در حالی که ما در حال کار بر روی تمام موضوعاتی هستیم که ذکر کردیم. تاکنون دات نت 6 برای ما مثل یک قهرمان کار کرده است.

مقاله‌های مرتبط:

ما همچنین با تیم های مایکروسافت که برنامه های تولیدی خود را در پیش نمایش های دات نت deploy می‌کنند کار می‌کنیم. آن‌ها این کار را انجام می‌دهند تا بتوانند از ویژگی‌های جدید دات نت زود استفاده کنند. این تیم‌ها همیشه به دنبال فرصت‌هایی برای کاهش هزینه‌های هاستینگ ابری خود هستند، و deploy کردن نسخه های جدید NET. ثابت کرده است که یکی از موثرترین رویکردها با کمترین تلاش برای آن است. این تیم ها به ما بازخورد زودهنگام می‌دهند که به ما کمک می‌کند مطمئن شویم ویژگی‌های جدید برای استفاده نهایی آماده هستند. آن‌ها همچنین به طور قابل توجهی بر شکل ویژگی نهایی تأثیر می‌گذارند زیرا اولین کاربران تولیدی ما هستند.

همه این آزمایشات اولیه با برنامه‌های دنیای واقعی باعث ایجاد اطمینان در ما می‌شود که دات نت 6 برای اجرای برنامه شما آماده خواهد بود”.

مایکروسافت ورژن نهایی NET. را در 9 نوامبر طی رویداد مجازی NET Conf 2021. منتشر خواهد کرد. آن‌ها می‌خواهند دات نت 6 را با بسیاری از گفتگوها و دموهای عمیق راه‌اندازی کنند و همه آنچه را که می‌خواهید در مورد NET 6. بدانید را به شما بگویند.

شما می‌توانید برای تماشای NET Conf 2021. تاریخی را از 9 تا 11 نوامبر رزرو کنید. قطعا جالب و سرگرم کننده خواهد بود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا