برنامه نویسی

برای بهبود طراحی وب خود به این 5 نکته اساسی نیاز دارید

متاسفانه، شما تمام روز را برای تحت تأثیر قرار دادن بازدیدکنندگان وب سایت خود ندارید. شما می‌توانید بهترین مطالب دنیا را داشته باشید اما از آن‌ها چشم پوشی شود.

چند ثانیه اولی که مشتری وارد وب سایت شما می‌شود مهم است. شما باید مطمئن شوید که بلافاصله قبل از اینکه آن‌ها به محتوای شما برسند، توجه آن‌ها را جلب می‌کنید. آیا ممطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید؟ در اینجا پنج نکته اساسی آورده شده است که به شما امکان می‌دهد طراحی وب خود را بهبود بخشید.

ویژگی نظرات مشتریان

وقتی می‌خواهید محصولی بخرید یا می‌خواهید از خدماتی استفاده کنید، بررسی می‌کنید ببینید آیا مشتریان دیگر از آنچه دریافت کرده‌اند راضی هستند یا خیر. در واقع شما برای تصمیم گیری‌های خود به نظرات مشتریان قبلی اعتماد می‌کنید. نقد و بررسی وسیله‌ای برای مشتریان است که به طور غیر مستقیم با یکدیگر صحبت می‌کنند. این جایی است که یک محصول یا خدمات اعتبار می‌یابد، اعتماد مشتریان جدید را جلب می‌نماید. جزئیات تحویل محصول، طول عمر و عملکرد آن، خدمات مشتری همه شرح داده خواهد شد. اگر چه بعضی در نظرات خود اغراق می‌کنند، اما نظرات مواردی هستند که شما باید در طراحی وب خود استفاده کنید. نظرات را می‌توانید در زیر هر محصول قرار دهید. این مورد می‌تواند در جذب مشتری به شما کمک کند.

قصه گویی

مردم داستان‌ها را دوست دارند. مردم به داستان ها اعتماد می‌کنند. مشاغل به طور پیش فرض “برندها” هستند. هر چیزی در کسب و کارتان داستان تجارت شما را بیان می‌کند که به برند شما تبدیل می‌شود. هیچ کسب و کاری نمی‌تواند از داستان دوری کند و به یک برند تبدیل شود. بنابراین یک وب سایت برای این عمل ضروری است. این باید ارزش‌های تجاری شما و آنچه که را که تجارت شما می‌خواهد درک کند را بیشتر ایجاد کند. تصاویر، رنگ طرح‌ها، فونت، همه این‌ها مهم هستند.

افراد بسیاری بصری هستند. به عبارت دیگر، آن‌ها می‌خواهند از طریق تصاویر درک بهتری از برند شما به دست آورند و به آن اعتماد کنند. این چیزی است که می‌توانید برای جذب مشتری در طراحی سایت خود بگنجانید.

همچنین سازگاری با تصاویر مهم است. مثلا تجارت شما ممکن است همه کاره باشد و برای بخش‌های مختلف زیبایی خاصی لازم داشته باشد. با این حال استفاده از تصاویر انیمیشنی که با عکس‌های حرفه‌ای و جذاب ترکیب شده، در کنار یکدیگر در همان صفحه متناقض هستند.

رنگ و فونت نیز یکپارچه هستند. اگر می‌خواهید لاکچری به نظر برسید، داشتن چند رنگ روشن ممکن است در این امر سهیم باشد. شاید فونت های زیبایی وجود داشته باشد، اما شما باید ببینید آیا برای برند شما ایده‌آل هستند. همه چیز در مورد مناسب بودن است. سادگی همیشه بهترین روش است.

فضای سفید را پر نکنید

یک اشتباه که بسیاری از مشاغل در طراحی وب مرتکب می‌شوند، تلاش برای پر کردن فضای سفید است. اما بدانید که شما مجبور نیستید از تصاویر زیادی استفاده کنید یا اطلاعات زیادی را در سایت خود جای دهید. وب سایت خود را ساده و وسیع بسازید، چیز خوبی است. فضای شلوغ ممکن است بازدیدکننده شما را مضطرب کند. فقط اطلاعت مهم را بگذارید. در مورد ایجاد کیفیت و نه کمیت، به ویژه در صفحه اصلی خود فکر کنید.

وب سایت مانند ویترین فروشگاه نیست. نباید سعی کنید شلوغ به نظر برسد، کامل به نظر برسد، طوری به نظر برسد که چیزهای زیادی را برای فروش و عرضه دارید. وب سایت بیشتر شبیه یک کارمند است، باید ساده، مؤدب و سودمند باشد که نشان دهنده اخلاق عمومی در کسب و کار شماست.

پیمایش آسان را رعایت کنید

روش فوق در پر نکردن فضای سفید به پیمایش نیز کمک می‌کند. بازدیدکنندگان وب سایت شما فقط در چند ثانیه تصمیم می‌گیرند که آیا می‌خواهند در آنجا بمانند یا به بخش های دیگر بروند. بنابراین شما باید مطمئن شوید که یافتن همه چیز برای بازدیدکنندگان آسان است. این یعنی داشتن پیمایش آسان. یافتن خدمات، محصولات یا اطلاعات هرگز نباید پیچیده باشد. این کار را ساده انجام دهید و مطمئن شوید که خود را جای مشتری‌تان قرار داده‌اید.

داشتن یک نوار جستجوی واضح سودمند است. برخی از مشتریان قبل از انجام هر کاری بلافاصله از آن استفاده می کنند یا حتی اگر وب سایت پیمایش آسانی داشته باشد، می‌تواند به عنوان آخرین بخشی که به آن مراجعه می‌شود از آن استفاده کرد.

بهینه سازی برای دستگاه‌های تلفن همراه

امروزه بیشتر از هر زمان دیگری مردم از تلفن های همراه استفاده می‌کنند. به لطف فناوری پیشرفته و برنامه‌ نویسان که می‌خواهند زندگی کاربر را راحت سازند، کارها را می‌توان با تلفن همراه انجام داد. به همین ترتیب، دستگاه‌هایی مانند لپ تاپ و رایانه شخصی دیگر چندان استفاده نمی‌شوند. این یعنی شما باید مطمئن شوید که وب سایت‌تان برای بازدیدکنندگان تلفن همراه بهینه و آماده شده است. از این گذشته، اگر وب سایت ریسپانسیو نباشد یا برای دستگاه موبایل بسیار پیچیده باشد، بازدیدکنندگان به راحتی سایت شما را ترک کرده و به دنبال رقیب شما می‌روند. مطمئن شوید که کاربران تلفن همراه تجربه خوبی خواهند داشت و می‌توانند هر آنچه که نیاز دارند را به راحتی پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا