سیستم عامل

انتشار 14.5 iOS و 14.5 iPad OS در هفته آینده

اپل پس از ماه‌ها کار روی 14.5 iOS و 14.5 iPad OS ، هفته‌ی آینده این نسخه‌ها را با محوریت هماهنگی با ایرتگ‌، باز کردن قفل گوشی هنگام پوشیدن ماسک و ویژگی‌های جدید اپل واچ معرفی خواهد کرد.

اپل ماه‌ها در حال کار روی نسخه‌ی جدید سیستم عامل موبایل خود بوده است و به نظر می‌آید این نسخه سرانجام آماده شده باشد. iOS 14.5 برای آیفون و آیپاد و iPad OS 14.5 برای خانواده‌ی در حال رشد تبلت‌های اپل هفته‌ی آینده عرضه می‌شود.

به نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، انتظار برای آی او اس و آیپد او اس نسخه‌ی 14.5 به پایان خود نزدیک می‌شود و هفته آینده آپدیت‌های جدید منتشر خواهند شد. البته هنوز اطلاعی از روز و زمان دقیق منتشر نشده است؛ ولی بدون شک پس از انتشار زمان دقیق شما را مطلع می‌کنیم.

آی او اس 14.5 حداقل آماده‌سازی نرم‌افزاری اپل برای استفاده از ایرتگ در آیفون و آیپد است که از طریق تب «Find my phone» اعمال می‌شود. البته حال و هوای این تغییر ظاهری را پیش‌تر در تغییرات طراحی نرم‌افزار پادکست اپل دیدیم.

اپل در iOS 14.5 امکان استفاده از ایرتگ را در آیفون و آیپد فراهم کرده است

در این نسخه قابلیت آنلاک کردن آیفون و آیپد با فیس آی‌دی (Face ID) با ماسک اضافه خواهد شد. همچنین اگر اپل واچ دارید، شاهد نرم‌افزار موسیقی آپدیت‌شده با ژست‌های حرکتی جدید (Swipe) و به اشتراک‌گذاری متون آهنگ، پشتیبانی از نرم‌افزار ورزشی فیتنس پلاس، برنامه‌ای شبیه ویز روی نقشه اپل، پشتیبانی از کنترلرهای کنسول PS5 و ایکس باکس سری ایکس و همچنین پشتیبانی از اپل کارت (کارت اعتباری اپل) خانوادگی جدید خواهید بود.

14.5 iOS به‌صورت پیش‌فرض روی آیفون بنفش جدید، آیپد پرو 11 اینچی و آیپد پرو 12.9 اینچی نصب خواهد بود.

منبع
gsmarena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا