موبایل

گوشی پوکو M4 پرو 5G با تراشه ۶ نانومتری و شارژ سریع ۳۳ واتی روانه بازار خواهد شد

بر اساس توئیت جدید پوکو، گوشی هوشمند 5G پوکو ام ۴ پرو (POCO M4 Pro 5G) از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات بهره خواهد برد. علاوه‌بر این در مشخص شده است که این محصول به تراشه‌ی ۶ نانومتری مجهز خواهد شد.

برند پوکو گوشی هوشمند پوکو ام ۴ پرو 5G را در ۹ نوامبر (۱۸ آبان) برای بازارهای جهانی معرفی خواهد کرد. این شرکت پیش از معرفی رسمی محصول یادشده، برخی از ویژگی‌های مهم آن را اعلام کرده است. به‌عنوان مثال این مورد تأیید شده است که پوکو ام ۴ پرو 5G از فناوری شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد.

در جدیدترین توئیت منتشر شده در حساب کاربری پوکو، به قابلیت شارژ سریع ۳۳ واتی این محصول اشاره شده است. این برند همچنین تأیید کرده است که پوکو ام ۴ پرو 5G به یک تراشه‌ی ۶ نانومتری مجهز خواهد شد.

به‌ گزارش گیزموچاینا، شایعات منتشرشده در مورد پوکو ام ۴ پرو 5G، حاکی از آن است که این محصول درواقع نسخه‌ی تغییر یافته‌ی مدل 5G ردمی نوت ۱۱ خواهد بود که اخیرا در چین معرفی شده است. مدل 5G نوت ۱۱ از تراشه‌ی ۶ نانومتری دایمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک بهره می‌برد و علاوه‌بر این از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات نیز پشتیبانی می‌کند. با توجه به اینکه چند روز تا معرفی رسمی پوکو ام ۴ پرو 5G باقی مانده است، احتمالا این شرکت در روزهای آينده، برخی از ویژگی‌های دیگر این محصول را اعلام خواهد کرد.

مشخصات پوکو ام ۴ پرو 5G بر اساس شایعات

با توجه به اینکه احتمالا پوکو ام ۴ پرو 5G نسخه‌ی تغییر نام یافته‌ی مدل 5G ردمی نوت ۱۱ خواهد بود، ممکن است این محصول از یک نمایشگر ۶/۶ اینچی IPS LCD بهره ببرد. دوربین سلفی در این دستگاه در بخش پانج‌هول تعبیه شده است و از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. وضوح تصویر این صفحه‌نمایش نیز احتمالا Full HD پلاس خواهد بود. در برخی شایعات گفته شده است این گوشی از تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک و حداکثر هشت گیگابایت حافظه‌ی رم بهره خواهد برد. این محصول احتمالا در چند مدل با ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مختلف تا ۲۵۶ گیگابایت در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

احتمالا پوکو ام ۴ پرو 5G به یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دوربین اصلی آن نیز ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که در کنار آن یک لنز هشت مگاپیکسلی فوق‌عریض نیز تعبیه شده است. ظرفیت باتری این دستگاه نیز احتمالا ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود که از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات هم پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول که در شایعات به آن اشاره شده است، می‌توان به سنسور اثر انگشت در لبه‌ی کناری آن اشاره کرد. گفته می‌شود طراحی بدنه‌ی پشتی پوکو ام ۴ پرو 5G نسبت به مدل 5G ردمی نوت ۱۱ تغییر خواهد کرد.

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا