فاش شدن طراحی شیائومی می میکس 4 قبل از رونمایی رسمی

تصویر منتشرشده از پوستر می میکس 4، طراحی این گوشی پرچم‌دار شیائومی را قبل از معرفی فاش کرد.شیائومی گوشی پرچم‌دار می میکس 4 را در تاریخ دهم آگوست ۲۰۲۱ (نوزدهم مرداد ۱۴۰۰) در چین معرفی خواهد کرد. به گزارش Gizmochina، دوربین سلفی می میکس 4 زیر نمایشگر تمام صفحه‌ی این گوشی قرار دارد.

در برخی گزارش‌ها، طراحی پشت بدنه‌ی این گوشی مشابه می 11 اولترا معرفی شده است؛ اما برخلاف می 11 اولترا، می میکس 4 صفحه‌نمایشی در پنل پشتی نخواهد داشت. اخیرا تصویری از پوستر تبلیغاتی این گوشی ویبو در حال دست‌به‌دست شدن است که طراحی پشت بدنه‌ی آن را به‌طور کامل فاش می‌کند.

در این پوستر، گوشی پرچم‌دار شیائومی ماژول دوربین سه‌گانه‌ی بزرگی به شکل مربع دارد که شبیه می 11 اولترا است. این پوستر نمایی از طراحی جلوی بدنه‌ی گوشی را نشان می‌دهد که صفحه‌نمایشی با لبه‌های منحنی دارد و به دلیل قرار گرفتن دوربین سلفی زیر نمایشگر، فاقد بریدگی یا حفره است.

 مشخصات احتمالی شیائومی می میکس 4

شایعات حاکی از آن است که می میکس 4 صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی OLED با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد. انتظار می‌رود این گوشی به تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 888 مجهز باشد و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی شارژ سریع ۱۲۰ وات داشته باشد. امکان پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۸۰ یا ۷۰ واتی نیز برای می میکس 4 وجود خواهد داشت.

از طراحی بسیار جذاب دوربین می میکس 4 می‌توان انتظار ارائه‌ی یکی از بهترین دوربین‌های گوشی‌ هوشمند را داشت. در این پوستر سرنخی از تعداد مگاپیکسل دوربین جلوی آن وجود ندارد؛ اما بر اساس آنچه تاکنون از مشخصات می میکس 4 فاش شده، دوربین اصلی آن ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر GN1s سامسونگ است و به لنز اولتراواید ۴۸ مگاپیکسلی و لنز پریسکوپ تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده. به نظر می‌رسد این گوشی پرچم‌دار، ویژگی‌های دیگری مانند حسگر اثر انگشت روی صفحه‌نمایش و بلندگو‌های استریو داشته باشد و با فناوری باند فوق پهن، MIUI 12.5 و پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل (5G) معرفی شود.

در کنار می میکس 4، تبلت‌های می پد 5 و بلندگو‌های هوشمند پرچم‌دار شیائومی نیز در جریان رویداد نوزدهم مرداد شیائومی معرفی خواهند شد؛ اما هنوز خبری مبنی بر معرفی MIUI 13 در این رویداد در دست نیست.

خروج از نسخه موبایل