موبایل

مجهز شدن آنر مجیک 3 به دوربین پنج‌گانه

در فاصله کمتر از دو هفته مانده به معرفی سری آنر مجیک ۳، تصویر این گوشی منتشر شده است که چینش دایره‌ای دوربین اصلی پنج‌گانه‌ آن را نشان می‌دهد.

آنر دو هفته دیگر از پرچم‌دارهای بعدی خود، یعنی سری آنر مجیک ۳ رونمایی خواهد کرد؛ اما تابه‌حال اطلاعات اندکی از این سری به بیرون درز کرده است. این شرکت چندی پیش دعوت‌نامه رویداد معرفی آنر مجیک ۳ و ۳ پرو را منتشر کرد که در تصویر مربوط به آن، نمای حسگر دوربین این محصول مشخص بود. اخیرا Rodent950@ که سابقه خوبی در افشا کردن اطلاعات برندهای هواوی و آنر دارد، تصویر دیگری از آنر مجیک ۳ منتشر کرده که در آن طراحی پنل‌های پشت و جلوی گوشی به‌خوبی مشخص است.

 

تصویر افشا شده از آنر مجیک ۳

 

اولین نکته‌ای که در این تصویر جلب توجه می‌کند، چینش دوربین اصلی آن است که به‌صورت یک ماژول دایره‌ای طراحی شده و چهار حسگر دوربین در اطراف حسگر اصلی آن قرار گرفته‌اند. در گوشه سمت چپ بالای پنل جلو، یک شیار بیضی‌شکل برای دوربین سلفی قرار گرفته که حداقل دو حسگر را در خود جای داده است. دکمه‌های فیزیکی صدا و پاور در حاشیه کناری سمت راست گوشی جای گرفته‌اند. به نظر می‌رسد در طراحی این گوشی از هواوی میت ۴۰ الهام زیادی گرفته شده و این موضوع به‌ویژه در ماژول دوربین اصلی مشهود است.

مقاله‌های مرتبط:

از سوی دیگر، آنر تیزری از این گوشی به نمایش گذاشته است که به هوش مصنوعی به‌کاررفته در آن اشاره دارد. اطلاعات زیادی در مورد این تکنولوژی داده نشده است؛ اما به نظر می‌رسد در زمینه سیستم دوربین، باتری و سایر بخش‌های گوشی تأثیرگذار باشد.

نظر شما در مورد دوربین پنج‌گانه آنر مجیک ۳ و طراحی کلی آن چیست؟

منبع
gizmochinaandroidauthority

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا