موبایل

معرفی گوشی خاطره‌انگیر نوکیا 6310 با امکانات جدید و طراحی مدرن

HMD Global مدل ۲۰۲۱ گوشی نوستالژیک نوکیا ۶۳۱۰ را با ظاهری مدرن و قابلیت‌هایی همچون دوربین، وای‌فای و پشتیبانی از دو سیم‌کارت معرفی کرد.

HMD Global که چند سال پیش برند نوکیا را خریداری کرد، تا به امروز چند گوشی کلاسیک نوکیا با امکانات و طراحی جدید معرفی کرده است. این سنت همچنان ادامه دارد و اخیرا گوشی نوستالژیک نوکیا ۶۳۱۰ با ظاهری مدرن و قابلیت‌های جدید به بازار عرضه شده است.

نوکیا ۶۳۱۰ مدل ۲۰۲۱ مشکی

به مدل ۲۰۲۱ نوکیا ۶۳۱۰، با حفظ شمایل کلی همان بدنه مدل کلاسیک، چند ویژگی جدید اضافه شده است. اسپیکر مکالمه گوشی از حالت چندشیاری به تک شیار تغییر کرده و نمایشگر مونوکروم ۶ خطی با یک نمایشگر رنگی بزرگ‌تر و خمیده جایگزین شده است که ابعادی برابر ۲٫۸ اینچ دارد.

نوکیا ۶۳۱۰ مدل ۲۰۲۱

نوکیا ۶۳۱۰ به پردازنده UNISOC 6531F مجهز شده است، ۸ مگابایت رم و ۱۶ مگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی دارد که از طریق اسلات میکرواس‌دی تا ۳۲ گیگابایت قابل ارتقا است. این گوشی از سیستم عامل +Series 30 استفاده می‌کند که در آن آیکون‌ها بزرگ‌تر شده‌اند و منو با زوم بیشتری نمایش داده می‌شود تا خوانایی جزئیات افزایش یابد. در کنار این موارد، یک حالت دسترسی در نظر گرفته شده است که کار با منوها را ساده‌تر می‌کند.

مقاله‌های مرتبط:

بخش دیگری که به نوکیا ۶۳۱۰ مدرن اضافه شده، یک دوربین ۰٫۳ مگاپیکسلی است که در پنل پشتی قرار گرفته و با فلش LED همراه شده است. امکانات دیگری همچون بلوتوث 5.0، وای‌فای، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و رادیوی FM هم در نوکیا ۶۳۱۰ حضور دارند.

رنگ‌های نوکیا ۶۳۱۰ مدل ۲۰۲۱

ظرفیت باتری نوکیا ۶۳۱۰ مدل ۲۰۲۱ نسبت به مدل کلاسیک اندکی افزایش داشته و به ۱۱۵۰ میلی‌آمپر ساعت رسیده است. نوکیا ادعا می‌کند که این باتری قابل جداسازی، برای ۷ ساعت مکالمه پاسخگو است و در حالت آماده‌به‌کار تا چند هفته نیاز به شارژ مجدد ندارد. برای شارژ گوشی یک شارژر و کابل میکرو یواس‌بی در جعبه قرار گرفته است.

نوکیا ۶۳۱۰ با رنگ‌های سبز تیره، زرد، مشکی و آبی روشن (مخصوص هند) به بازار عرضه خواهد شد. در حال حاضر این گوشی با قیمت ۵۹٫۹۰ یورو در اروپا قابل سفارش است و در ادامه به‌صورت جهانی و با قیمت ۴۰ یورو عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا