موبایل

اطلاعات فاش شده از گوشی هوشمند منعطف آنر

براساس اطلاعات فاش‌شده، گوشی هوشمند آنر نمایشگر اصلی ۸ اینچی و ثانویه ۶٫۵ اینچی خواهد داشت.

به‌گزارش gsmarena،‌ همان‌طورکه فهرستی از پتنت‌های ثبت‌شده همراه با اطلاعات منتشر‌شده به‌وسیله یکی از افشاگران در شبکه اجتماعی چینی Weibo تأیید می‌کند،‌ آنر مشغول کار روی گوشی هوشمند تاشو است. طبق گفته Digital Chat Station، آنر گوشی هوشمندی با نمایشگر اصلی ۸ اینچی و صفحه ثانویه ۶٫۵ اینچی روانه بازار خواهد کرد.

منبع یادشده اعلام کرد که این پنل را BOE، بزرگ‌ترین تولیدکننده نمایشگر در چین، خواهد ساخت. BOE که در گذشته با هواوی کار کرده، هم‌اکنون روی فناوری جدیدی برای پوشش شیشه‌ای بسیار نازک منعطف به‌منظور محافظت از صفحه شکننده کار می‌کند.

همه می‌دانیم آنر اکنون برند مستقلی تلقی می‌شود و از‌لحاظ نظری روابطش با هواوی قطع شده است؛ اما در عمل هنوز شباهت‌های زیادی بین محصولات آن‌ها مشاهده می‌شود. حتی با‌‌‌توجه‌‌‌به شایعات منتشر‌شده از گوشی تاشو آینده آنر، مشخص می‌شود این دستگاه شباهت زیادی به مدل‌های مختلفی از محصولات هواوی مانند میت X و میت Xs دارد. این دستگاه‌های منعطف به بیرون خم و صفحه‌نمایش بزرگ ۸ اینچی آن‌ها به پنل اصلی ثانویه ۶٫۶ اینچی تبدیل می‌شود.

گفتنی است نمایشگر دیگری نیز در پشت این گوشی‌های هوشمند قرار دارد که برای تماس‌های ویدئویی و عکس‌های سلفی استفاده می‌شود. در‌نهایت، باید گفت هنوز مشخص نیست آیا آنر دانش ساخت گوشی هوشمند را از شرکت مادر سابق خود قرض خواهد گرفت یا به‌تنهایی مشغول کار برای ایجاد چیزی منحصر‌به‌فرد است؛ اما سرانجام دستگاه جدیدی از این شرکت را شاهد خواهیم بود که می‌توان نمایشگر آن را خم کرد.

منبع
gsmarena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا