موبایل

مشخص شدن تاریخ رویداد گلکسی آنپکد 2021 سامسونگ

رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۱ سامسونگ ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد) برگزار خواهد شد.

سامسونگ در رویداد MWC 2021 بیشترین تمرکزش را روی بخش نرم‌افزاری و تجربه کاربری گذاشته بود؛ بنابراین، انتظار می‌رفت معرفی محصولات جدید این شرکت برای رویداد آنپکد برنامه‌ریزی شده باشد. حال سامسونگ تاریخ برگزاری گلکسی آنپکد را ۱۱ آگوست (۲۰مرداد) اعلام کرده است و باتوجه‌به پوستر رسمی آن، شرکت کره‌ای رویداد پرباری پیش رو خواهد داشت.

پوستر گلکسی آنپکد ۲۰۲۱

در صدر فهرست محصولات در انتظار معرفی این شرکت، گلکسی زد فولد ۳ قرار دارد. باتوجه‌به جای خالی گوشی جدیدی از سری نوت، سامسونگ تلاش کرده است با قرار‌دادن S Pen درکنار زد فولد ۳، آن را به‌گونه‌ای با خانواده نوت مرتبط کند. این گوشی تاشو دو نمایشگر سوپر امولد دارد: یکی نمایشگر ۶٫۲۳ اینچی خارجی و دیگری نمایشگر ۷٫۵۵ اینچی داخلی. طبق بنچمارک‌های منتشرشده در گیک‌بنچ، پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید ۱۱ مجموعه سخت‌افزار و نرم‌افزار گلکسی زد فولد ۳ را تشکیل می‌دهند.

گلکسی زد فولد ۳

در بخش دوربین نیز، انتظار می‌رود زد فولد ۳ به پنج دوربین مجهز شود. سه حسگر ۱۲ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی در نظر گرفته شده که شامل حسگری فوق‌عریض با فوکوس خودکار است. افزون‌براین، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی زیر نمایشگر و یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی در نمایشگر خارجی تعبیه شده است.

مقاله‌های مرتبط:

ظاهر گلکسی زد فولد ۳ و رنگ‌بندی‌های آن نیز به‌لطف رندرهای رسمی مشخص شده است. ظاهرا این مدل درمقایسه‌با مدل پیشین قیمت ارزان‌تری خواهد داشت.

رندر گلکسی زد فلیپ ۳

محصول دیگری که برای معرفی در فهرست سامسونگ دیده می‌شود، گلکسی زد فلیپ ۳ است که اطلاعات چندانی به‌ویژه از سخت‌افزار آن در دست نیست. با‌این‌حال، انتظار می‌رود که این محصول نیز با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸ گیگابایت حافظه رم و باتری ۳،۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شود. همچنین، وجود نمایشگر ۱٫۹ اینچی خارجی در‌کنار نمایشگر اصلی ۶٫۷ اینچی داخلی ۱۲۰ هرتزی محتمل به‌نظر می‌رسد. رندرهای منتشر‌شده از زد فلیپ ۳ تا حد زیادی ظواهر آن را آشکار کرده‌اند.

گلکسی واچ ۴

دیگر محصول موجود در فهرست محصولات در انتظار معرفی سامسونگ گلکسی واچ ۴ نام دارد. با‌توجه‌به اخبار اعلام‌شده در MWC امسال، سامسونگ با کنارگذاشتن تایزن به سیستم عامل Wear OS و رابط کاربری One UI Watch روی خواهد آورد.

گلکسی بادز ۲

آخرین محصول احتمالی سامسونگ گلکسی بادز ۲ خواهد بود که علاوه‌بر رنگ‌بندی‌های زیبا و طراحی خوش‌استایل و حرفه‌ای، از قابلیت حذف نویز بهره می‌برد و یکی از محصولات جذاب مراسم گلکسی آنپکد امسال خواهد بود.

منبع
gsmarena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا