افشا شدن رندرهای جدیدی از ظاهر گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ

عکس‌های جدیدی از گلکسی زد فولد ۳ افشا شده است که مشخصات ظاهری آن را از زوایای مختلف به‌نمایش می‌گذارد.

رندرهای جدیدی که از گلکسی زد فولد ۳ افشا شده، گوشی تاشو جدید سامسونگ را از زوایای مختلف نمایش می‌دهد. با اینکه در این عکس‌ها جزئیاتی از فریم‌های بالا و پایین این گوشی دیده نمی‌شود، می‌توان اطلاعات زیادی از ظاهر گوشی به‌دست آورد.

 

در ابتدا، رنگ‌های مختلف گلکسی زد فولد ۳ است که به‌چشم می‌آید. بر اساس این رندرها، گلکسی زد فولد ۳ سه رنگ مشکی و سفید‌و‌صورتی و سبز خواهد داشت و به‌نظر می‌رسد تمام این رنگ‌ها در پنل پشتی گوشی زمینه‌ای مات داشته باشند.

علاوه‌بر‌این، می‌توان دید ماژول دوربین خارجی به‌صورت حفره‌ای طراحی شده و براساس شایعات، حسگر ۱۰ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. این در حالی است که در بخش نمایشگر داخلی، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی زیر نمایشگر وجود خواهد داشت.

در این عکس‌ها، حسگر خازنی اثرانگشت و دکمه‌های صدا در فریم سمت راست گلکسی زد فولد ۳ و  دوربین سه‌گانه در پنل پشتی دیده می‌شود که جای‌گیری متداولی دارد و از پریسکوپ و حسگرهای مادون قرمز در آن خبری نیست.

طبق شایعات قبلی، گلکسی زد فولد ۳ با نمایشگر داخلی ۷٫۵۵ اینچی تاشو و نمایشگر خارجی ۶٫۲۳ اینچی (هر دو با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز) همراه خواهد شد. علاوه‌بر‌این، انتظار می‌رود سامسونگ در این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ یا ۸۸۸ پلاس با ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت استفاده کند. البته ممکن است پردازنده اگزینوس ۲۱۰۰ یا مدل جدیدتر و قوی‌تر آن در این گوشی به‌کار رود؛ اما از‌آنجاکه در تمام گوشی‌های تاشو قبلی از پردازنده‌های کوالکام استفاده شده بود، این احتمال بعید به‌نظر می‌رسد.

خروج از نسخه موبایل