موبایل

فهرست شدن لنوو K13 ‌نوت و K13 پرو در کنسول گوگل پلی

بر اساس مشخصات فهرست‌شده در گوگل پلی، تراشه‌ی لنوو K13 نوت از نوع اسنپدراگون ۴۸۰ است و در لنوو K13 پرو از اسنپدراگون ۶۶۲ استفاده شده.

به نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، انتظار می‌رود لنوو چند گوشی هوشمند از سری K13 معرفی کند که گفته می‌شود ریبرندشده‌ (بازتعریف نشان تجاری) از سری موتو جی هستند. به‌تازگی نام دو K13  نوت و K13 پرو در فهرست کنسول گوگل پلی فهرست شده است. بر اساس گزارش‌ها، گفته می‌شود مدل K13 نوت لنوو ریبرند‌شده‌ی موتو جی ۱۰ است و از طرفی دیگر، احتمال دارد K13‌ پرو لنوو شبیه به موتو جی ۳۰ باشد.

طبق اخبار منتشرشده، K13 نوت لنوو دارای صفحه‌نمایش +HD با بریدگی قطره‌ای در بالای آن است و در بخش سخت‌افزار، به تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۸۰ فایوجی (sm4350) مجهز خواهد شد که نسبت به تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۶۰ موتو جی ۱۰ بهبود یافته است. این گوشی در بخش نرم‌افزار از سیستم‌عامل اندروید ۱۱ بهره خواهد برد. انتظار می‌رود گوشی مذکور با حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت و ۴ گیگابایت رم عرضه شود. وظیفه‌ی تأمین انرژی K13 ‌نوت را باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بر عهده خواهد داشت.

گوشی بعدی لنوو، K13 پرو است که همانند K13 نوت از صفحه‌نمایش +HD با بریدگی قطره‌ای بهره می‌برد؛ اما تراشه‌ی آن، اسنپدراگون ۶۶۲ (sm6115) به همراه ۶ گیگابایت رم، دقیقا مانند موتو جی ۳۰ خواهد بود. گوشی یادشده نیز به سیستم‌عامل اندروید ۱۱ مجهز خواهد شد و باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت وظیفه‌ی تأمین انرژی آن را بر عهده خواهد داشت.

منبع
Gsmarena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا