موبایل

فروش آخرین پرچم‌دار ال جی فقط به کارمندان این شرکت

ال جی ولوت 2 پرو، یکی از آخرین محصولات در دست ساخت ال جی‌ ، قرار است به تعداد معدود تولید و در میان کارمندان شرکت کره‌ای توزیع شود.

اگر اخبار مرتبط با ال‌جی را دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید ال‌جی به فعالیت بخش موبایل خود خاتمه داده و به‌نوعی از بازار گوشی‌های هوشمند کنار کشیده است. بااین‌حال، شرکت کره‌ای تا قبل از اتخاذ چنین تصمیمی، محصولات مختلفی در دست تولید داشت که یکی از آن‌ها با نام ال‌جی رینبو یا رنگین‌کمان در داخل شرکت شناخته می‌شد.

ال‌ جی رینبو درواقع نامی بود که در شرکت روی گوشی هوشمند ال‌ جی ولوت ۲ پرو گذاشته بودند. با اتمام فعالیت بخش موبایل ال‌جی نیز وضعیت محصولات در دست ساخت این شرکت در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. حال وب‌سایت AndroidAuthority گزارش می‌دهد که ال‌جی ولوت ۲ پرو در کره‌‌جنوبی عرضه خواهد شد؛ اما تنها کارمندان و کارکنان شرکت ال‌جی می‌توانند آن را بخرند.

افشاگری با حساب کاربری توییتر FrontTron در توییتی اشاره کرده است که تنها ۳،۰۰۰ دستگاه ال‌جی ولوت ۲ پرو ساخته می‌شود و پس از تولید نیز کارمندان شرکت کره‌ای می‌توانند آن را تهیه کنند. ازجمله تغییرات مهم ولوت ۲ پرو درمقایسه‌با نسل پیشین برخورداری از دکمه حساس به فشار خواهد بود که با استفاده از آن بتوان حجم صدای خروجی را کم‌وزیاد کرد یا به قابلیت دکمه پاور دسترسی داشت.

ولوت ۲ پرو در سه رنگ‌بندی بژ و مشکی و برنز تولید می‌شود. تاکنون، به جزئیات و مشخصات سخت‌افزاری ولوت ۲ پرو اشاره‌ای نشده است؛ اما این گوشی در پنل پشتی از ماژول دوربین سه‌گانه بهره‌مند خواهد بود و برای دوربین سلفی‌اش نیز طراحی‌ای با بریدگی آبشاری در نظر گرفته شده است تا بخش بیشتری از بدنه به صفحه‌نمایش اختصاص یابد. ال‌جی قصد دارد ولوت ۲ پرو را با قیمتی نزدیک به ۱۷۰ دلار میان کارکنانش توزیع کند؛ اما نکته مهم درباره محصول جدید شرکت کره‌ای، برخورداری از تنها ۶ ماه پشتیبانی نرم‌افزاری خواهد بود و درواقع، آپدیت‌های بزرگ نرم‌افزاری برای ولوت ۲ پرو منتشر نمی‌شود.

گویا درکنار ولوت ۲ پرو، محصول دیگری نیز به کارمندان شرکت کره‌ای فروخته خواهد شد که ال‌جی Rollable نام دارد. محصول مدنظر از صفحه‌نمایشی با قابلیت گسترش ابعاد و مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی برخوردار است. بااین‌حال، مشکلات به‌وجود‌آمده برای بخش موبایل ال‌جی سبب شده است چنین محصولاتی برای عموم عرضه نشوند و پس از عرضه‌ به تعداد معدود میان کارمندان ال‌جی، بخش موبایل این شرکت به فراموشی سپرده شود. نکته‌‌ی جالبی که افشاگر ذکر کرده است، ممنوعیت فروش این محصولات خواهد بود. درواقع، کارمندان و کارکنان ال‌جی که هر یک از دو گوشی هوشمند را می‌خرند، حق نخواهند داشت آن‌ها را بفروشند.

منبع
AndroidAuthority

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا