سربلندی می میکس فولد از آزمایش ۴۰۰ هزار بار تاشدن

شیائومی در آزمایشی برای اثبات دوام می میکس فولد، این گوشی تاشدنی را بیش از ۴۰۰ هزار بار تا و باز کرد. می میکس فولد در این آزمایش دچار هیچ مشکلی نشد.

شیائومی تقریبا یک ماه پیش نخستین گوشی تاشدنی‌اش، می میکس فولد (Xiaomi Mi Mix Fold) را رونمایی کرد و در اتفاقی پیش‌بینی‌شدنی، سؤالاتی با محوریت دوام قطعات متحرک داخل این گوشی در شبکه‌های اجتماعی پدید آمد. دوام قطعات متحرک در دستگاه‌های تاشدنی اهمیت زیادی دارد؛ چون کاربر در طول هر روز چندین بار گوشی را باز و بسته می‌کند.

به‌گزراش GSMArena، شیائومی برای اثبات بادوام‌بودن گوشی تاشدنی‌‌اش، می میکس فولد را با آزمایشی سخت بررسی کرد. شیائومی ادعا کرده است که می میکس فولد توانسته از بیش از ۴۰۰ هزار بار خم‌شدن سربلند بیرون بیاید. این عدد معادل تقریبا ۱۰ سال استفاده‌ی عادی از گوشی تاشدنی شیائومی است.

شیائومی می‌گوید آزمایش یادشده را در بازه‌ی زمانی هفت‌روزه انجام داده و می میکس فولد «با خشونت» در جریان ویدئویی که زنده در چین پخش شد، مداوم باز و بسته می‌شد. آزمایش شیائومی در شرایط بسیار سختی انجام شد و قطعا در حالت عادی چنین فشاری به گوشی می میکس فولد وارد نمی‌شود؛ بنابراین، انتظار داریم دستگاه تاشدنی چینی‌ها بسیار بادوام باشد.

خروج از نسخه موبایل