موبایل

سامسونگ گلگسی S20 FE 4G با چیپست اسنپدراگون 865 معرفی شد

سامسونگ تولید مدل اکسینوس 990 گلکسی S20 FE را متوقف کرده و ازاین‌پس هر دو مدل 4G و 5G این گوشی با را با پردازنده‌ی اسنپدراگون 865 کوالکام می‌فروشد.

پیش‌تر در گزارش‌هایی اعلام شده بود که سامسونگ می‌خواهد مدل 4G گلکسی اس ۲۰ اف ای (Samsung Galaxy S20 FE) را به پردازنده‌ی اسنپدراگون 865 کوالکام مجهز کند. حالا به‌نوشته‌ی GSMArena، شایعه‌ها سرانجام رنگ حقیقت به خود گرفته‌اند و سامسونگ رسما اسنپدراگون 865 را به تنها تراشه در هر دو مدل گلکسی S20 FE، یعنی مدل 4G و مدل 5G تبدیل کرده است.

این اطلاعات ازطریق شعبه‌ی سوئدی وب‌سایت رسمی سامسونگ فاش شده که گلکسی S20 FE را با شماره‌مدل SM-G780G و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیر‌ه‌سازی فهرست کرده است. گزارش‌ها می‌گویند سامسونگ مدلی دیگر را با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز عرضه می‌کند.

تا پیش از اعمال تغییر جدید، سامسونگ صرفا در مدل 5G گلکسی S20 FE از اسنپدراگون 865 (با مودم X55) و در مدل 4G گوشی از پردازنده‌ی اکسینوس 990 استفاده می‌کرد. مدل 4G گلکسی S20 FE ارزان‌تر بود. حال‌‌که دیگر از مدل اکسینوس خبری نیست، باید پول بیشتری پرداخت کنید. گلکسی S20 FE مدل 5G با قیمت حدودا ۷۰۰ یورو و مدل 4G آن با قیمت ۶۳۰ یورو در آلمان عرضه می‌شود.

به‌غیر از پردازنده، مدل 4G جدید گلکسی S20 FE تفاوت دیگری با مدل 4G پیشین ندارد. بدین‌ترتیب، این گوشی به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچ سوپر AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح 1080p، دوربین سه‌گانه (با بزرگ‌نمایی نیم و یک و سه برابری)، باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی، اسلات کارت حافظه‌ی میکرو SD و گواهی IP68 مجهز خواهد بود.

منبع
gsmarena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا