موبایل

گوشی گیمینگ ردمی تا پایان این ماه عرضه می شود

ردمی که یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی به‌حساب می‌آید، در حال ساخت گوشی گیمینگ است که احتمالا دارای تم Call of Duty Mobile خواهد بود.

ردمی امروز تأیید کرد که گوشی مخصوص گیمینگ خود را اواخر ماه میلادی جاری یا اواسط اردیبهشت‌ماه معرفی خواهد کرد. این شرکت چینی در مورد مشخصات سخت‌افزاری این گوشی چیزی اعلام نکرده است؛ اما به گفته‌‌ی جی‌اس‌ام‌آرنا، در زمان عرضه این گوشی مخصوص بازی شاهد اعلام همکاری ردمی با Call of Duty Mobile خواهیم بود.

همکاری ردمی و کال اف دیوتی موبایل

درحالی‌که منتظر هستیم اولین گوشی مخصوص بازی ردمی را مشاهده کنیم، چند وقت پیش شایعات به این موضوع اشاره داشتند که این گوشی با تراشه دیمنسیتی ۱۲۰۰ راهی بازار می‌شود.

طبق شایعات این محصول  ردمی به صفحه‌نمایش OLED مجهز می‌شود و دوربین سلفی به‌صورت حفره‌ای روی صفحه‌نمایش آن قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد که برای گوشی مخصوص بازی ردمی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژر ۶۵ وات استفاده خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی تریگر داشته باشد تا گیمرها راحت‌تر بتوانند با آن بازی کنند.

گوشی گیمینگ ردمی

احتمال دارد گوشی مخصوص بازی شرکت ردمی با قیمت ۳۰۵ تا ۳۸۰ دلار راهی بازار شود. امیدواریم در طول روزهای آینده اخبار بیشتری درباره این گوشی منتشر شود.

منبع
gsmarena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا