موبایل

عکس های فاش شده واقعی از گلکسی ای ۸۲

تصاویر فاش‌شده از گلکسی ای ۸۲ نشان می‌دهند این گوشی که از سه دوربین پشت برخوردار است، تفاوت زیادی با محصولات اخیر سامسونگ ندارد.

سامسونگ به‌زودی گلکسی A82 را معرفی خواهد کرد و امروز اولین تصاویر از مدل واقعی این گوشی هوشمند در ویبو منتشر شد؛ تصاویری که نشان می‌دهند گلکسی ای ۸۲ ظاهری شبیه سایر گوشی‌‌های چند وقت اخیر سامسونگ دارد. البته شایعه شده این گوشی در برخی کشورها با نام Quantum2 راهی بازار می‌شود.

صفحه نمایش گلکسی ای ۸۲

گلکسی ای ۸۲ تنها از نظر اسمی جانشین گلکسی ای ۸۰ شناخته می‌شود و در آن خبری از دوربین‌ چرخان نیست که در نوع خود، در سال ۲۰۱۹ تکنولوژی قابل‌ توجهی را به نمایش درآوردند.

طراحی فعلی به این معنا است که صفحه‌نمایش این گوشی کامل نخواهد بود و به گفته‌ی جی‌اس‌ام‌آرنا، دوربین سلفی همچنان بخشی از صفحه‌نمایش را (خیلی کم) به خود اختصاص داده است. دوربین سلفی به‌صورت حفره‌ای روی صفحه‌نمایش گلکسی ای ۸۲ دیده می‌شود.

این گوشی هوشمند سامسونگ از صفحه‌نمایش ۲٫۵ بعدی استفاده می‌کند که لبه‌های آن اندکی خمیده‌اند. قاب پشت گوشی کاملا مسطح ساخته شده است و ماژول دوربین‌های پشت، در این قسمت برآمدگی ایجاد کرده‌اند. در قسمت ماژول دوربین سه دوربین و فلش LED را مشاهده می‌کنیم.

دوربین های پشت گلکسی ای ۸۲

تصاویر منتشرشده از گلکسی ای۸۲ به مشخصات سخت‌افزاری این محصول اشاره نمی‌کنند؛ اما انتظار می‌رود این گوشی به صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی سوپر امولد، تراشه اسنپدراگون ۸۶۰ و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده باشد.

منبع
gsmarena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا