احتمال به روزرسانی برخی گوشی‌های ال‌جی به اندروید ۱۱ و حتی اندروید ۱۲

ال‌جی تأیید کرد که اندروید ۱۱ و اندروید ۱۲ را برای برخی گوشی‌های خود منتشر می‌کند، اما مدل این گوشی‌های هوشمند اعلام نشده است.

 شرکت ال‌جی چند روز پیش اعلام کرد که دیگر در صنعت موبایل فعالیت نمی‌کند و تا تیرماه از بازار کسب‌وکار موبایل خارج خواهد شد. این خبر باعث شد کاربران نسبت به آینده گوشی‌های فعلی ال‌جی تردید داشته باشند.

حالا این شرکت اعلام کرده که برخی از گوشی‌‌های خود را به اندروید ۱۱ و حتی اندروید ۱۲ به‌روزرسانی خواهد کرد.

ال‌جی در صحبت‌های جدید خود اعلام کرده که روند توسعه اندروید ۱۲ را ادامه می‌دهد؛ اما این شرکت مشخص نکرده که جدیدترین نسخه اندروید برای کدام‌یک از گوشی‌ها منتشر خواهد شد. احتمالا گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت به اندروید ۱۲ به‌روزرسانی می‌شوند.

ال‌ جی گفته بود که زمان پشتیبانی از گوشی‌های این شرکت نسبت به هر کشور متفاوت خواهد بود و همچنین به‌سرعت آزمایش گوگل و مدت‌زمان پشت‌سر گذاشتن رویه‌های این کار بستگی دارد.

البته شرکت ال‌ جی اعلام کرده که به عرضه به‌روزرسانی‌های امنیتی برای گوشی‌های خود ادامه می‌دهد. اما به گفته جی‌اس‌ام آرنا، مشخص نشده که این به‌روزرسانی‌ها تا کی ادامه پیدا می‌کنند. احتمالا ال‌جی تا چند ماه دیگر به این سؤال پاسخ خواهد داد.

چند وقت پیش در صفحه آلمانی سایت ال‌جی به برنامه‌های این شرکت برای عرضه اندروید ۱۱ اشاره شده بود. هنوز نمی‌دانیم برنامه این شرکت برای انتشار اندروید ۱۲ چیست و باید منتظر اخبار جدیدتر باشیم.

ال‌ جی اعلام کرد که همچنان از گوشی‌هایی خود پشتیبانی می‌کند و به تعمیر آن‌ها ادامه می‌دهد. حتی این شرکت یکسری کوپن رایگان برای تعمیر گوشی‌های خود به مشتریان می‌دهد.

البته مشخص شده میزان لوازم جانبی گوشی‌های ال‌جی محدود است و فروش آن‌ها به مدت کوتاهی ادامه خواهد داشت.

از طرف دیگر ال‌جی به این موضوع اشاره کرد که همچنان به تولید محصولاتی مانند هدست‌های بلوتوثی، بلندگوها و محصولات دیگر ادامه می‌دهد.

خروج از نسخه موبایل