موبایل

با گذشت شش هفته ، سری گلکسی اس ۲۱ 5G سامسونگ همچنان در ایالات متحده بسیار محبوب تر از گلکسی اس ۲۰ است

بر اساس آمار کانترپوینت، فروش سامسونگ گلکسی اس ۲۱ مدل 5G در شش هفته ابتدای عرضه در بازار ایالات متحده، بهتر از گلکسی اس ۲۰ بوده است.

جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ در کشورهای مختلف به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده و در هفته‌های اول عرضه، عملکرد خوبی به جا گذاشته است. سامسونگ هنوز اطلاعات دقیقی از آمار فروش این محصول منتشر نکرده؛ اما گزارش کانترپوینت نشان می‌دهد که گلکسی اس ۲۱ در برخی بازارهای کلیدی سامسونگ، عملکرد بسیار خوبی داشته است.

تحقیقات سازمان کانترپوینت مربوط به ماه ژانویه می‌شود و به این موضوع اشاره دارد که در مدت‌زمانی نزدیک به یک ماه و نیم، مدل‌های مجهز به 5G گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ اولترا در ایالات متحده عملکردی بهتر از مدل‌های قبلی داشته‌اند.

آمار فروش گلکسی اس ۲۱

البته در مقایسه فروش سری گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۰ باید به این موضوع اشاره کنیم که گلکسی اس ۲۰ در اوج شیوع ویروس کرونا راهی بازار شد. شیوع کرونا هنوز متوقف نشده است؛ اما سازگاری مردم با شرایط باعث شده اس ۲۱ با استقبال بیشتری مواجه شود.

یکی از دلایل موفقیت گلکسی اس ۲۱ قیمت ۷۹۹ دلاری آن است که باعث شده این محصول در کشورهای مختلف با استقبال بالایی مواجه شود. از دیگر دلایل محبوبیت این گوشی می‌توان به دوربین‌های بهتر نسبت به گلکسی اس ۲۰ و طراحی جذاب‌تر دوربین‌ها اشاره کرد.

موضوع جالب این است که مشتری‌های ایالات متحده حس بدی به بدنه پلاستیکی گلکسی اس ۲۱ ندارند و به گزارش فون‌آرنا، کاربران حس نمی‌کنند با محصولی ارزان‌قیمت سروکار دارند. در این گزارش گفته شده است سهم زیادی از فروش گلکسی اس ۲۱ مربوط به مدل معمولی می‌شود و این مدل عملکرد بهتری در مقایسه با مدل معمولی گلکسی اس ۲۰ داشته است.

مقایسه فروش گلکسی اس ۲۱ با گلکسی اس ۲۰

در حال حاضر به جز تعداد معدودی از کاربران، کسی به پشتیبانی از 5G و سرعت دانلود و آپلود توجه نمی‌کند و تنها برخی کاربران از نبود شارژر داخل جعبه گلایه دارند؛ اما به نظر این موضوع هم برای سامسونگ دردسرساز نشده است. البته بسیاری از اپراتورهای موبایل ایالات متحده طرح‌های مختلفی برای تعویض گوشی‌های قدیمی با یکی از مدل‌های جدید گلکسی اس ۲۱ به کاربران پیشنهاد داده‌اند.

این اتفاق جذابی است که گلکسی اس ۲۱ توانسته در مدت‌زمان شش هفته، دوبرابر گلکسی اس ۲۰ در ایالات متحده فروش داشته باشد. البته قبلا پیش‌بینی‌شده بود که سری گلکسی اس ۲۱ در ماه اول بتواند به فروش بهتری در مقایسه با گلکسی اس ۲۰ دست پیدا کند؛ اما احتمال دارد استقبال از این گوشی در طول ماه‌های آینده کاهش پیدا کند.

بااین‌حال پیشنهاد برای خرید گلکسی اس ۲۱ همیشه جذاب‌تر می‌شود. در حال حاضر اپراتورهایی مانند AT&T و ورایزن این گوشی را با پیشنهاد خوبی در اختیار کاربران قرار می‌‌دهند. حتی آمازون گلکسی اس ۲۱ را ۱۰۰ دلار ارزان‌تر و گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ اولترا را ۲۰۰ دلار ارزان‌تر می‌فروشد.

تنها سؤال این است که این گوشی تا چه زمانی می‌تواند برای کاربران جذاب باشد و این پیشنهادها تا کی می‌توانند کاربران را به خرید آن تشویق کنند. فعلا باید صبر کنیم.

منبع
phonearena

‫5 دیدگاه ها

  1. Wow, superb weblog layout! How long have you been blogging for?
    you made running a blog look easy. The whole glance
    of your website is magnificent, as well as the content!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا