موبایل

گوشی 5G بلک ‌بری احتمال دارد از دوربین پرچم‌دار استفاده کند

گزارش‌های جدید به این موضوع اشاره دارند که گوشی هوشمند بعدی بلک ‌بری که به‌احتمال زیاد 5G خواهد بود، دوربین پرچم‌دار خواهد داشت.

مردادماه سال گذشته مشخص شد که OnwardMobility امتیاز ساخت گوشی‌های بلک‌ بری را به دست آورده است و قصد دارد اولین گوشی 5G بلک‌بری را امسال راهی بازار کند.

اکنون نزدیک به ۸ ماه از آن صحبت‌ها گذشته است و تنها خبری که از گوشی بعدی بلک‌بری منتشر شده، این است که احتمالا از صفحه‌کلید QWERTY استفاده می‌کند و به‌احتمال زیاد یک دوربین پرچم‌دار برای آن در نظر گرفته شده است.

بر اساس شایعات، این گوشی هوشمند قرار بود در نیمه اول سال ۲۰۲۱ راهی بازار ‌شود؛ اما به نظر می‌رسد که عرضه گوشی بلک‌بری تا اواخر سال ۲۰۲۱ به تأخیر افتاده است. آخرین گوشی‌ بلک‌بری، بلک‌بری پریو بود در سال ۲۰۱۵ و با سیستم‌عامل اندروید راهی بازار شد و انتظار می‌رود گوشی‌های بعدی این شرکت هم همین روند را ادامه بدهند.

هنوز جزئیات زیادی از قرارداد بلک‌بری و Onward Mobility منتشر نشده است؛ اما به این نکته اشاره شده که گوشی‌هایی با پسوند S راهی بازار خواهد شد که شروع‌کننده سری جدیدی از محصولات بلک‌بری خواهند بود.

در گزارش‌ها به این موضوع اشاره شده است که بلک‌بری بعدی به یک دوربین پرچم‌دار مجهز شده و به نقل از فون‌آ‌رنا، به ‌واسطه داشتن دوربین بهتر با قیمتی بالاتر از دیگر محصولات بلک‌بری راهی بازار می‌شود.

گفته شده است Onward Mobility قصد دارد گوشی‌های بعدی بلک‌بری را هم برای کاربران معمولی و هم برای شرکت‌ها عرضه کند. پیتر فرانکلین، مدیرعامل Onward Mobility، به این موضوع اشاره کرده است که بیش از نیمی از جمعیت دنیا از گوشی هوشمند استفاده می‌کنند و این شرکت با بازار بسیار بزرگی مواجه است.

به گفته‌ی مدیرعامل این شرکت، تنها چیزی که ‌اکنون در دنیای گوشی‌ هوشمند دیده نمی‌شود، یک پلتفرم بسیار امن است که بتوان با آن ‌همه کاری انجام داد؛ محصولی که برای شرکت‌‌های مختلف، دولت‌ها و حتی مشتری‌هایی که به مسائل امنیتی اهمیت می‌دهند مناسب باشد.

به گفته‌ی فرانکلین، Onward Mobility قصد دارد با عرضه محصولات جدید بلک‌بری، خلأ به‌وجودآمده در دنیای گوشی‌ هوشمند را از بین ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا