برای برخی، امروز آخرین روز مهاجرت از فضای ابری سامسونگ به وان درایو است

فضای ابری سامسونگ (Samsung Cloud ) به زودی پشتیبانی از همگام سازی گالری ، سامسونگ کلود درایو و ذخیره سازی پرمیوم خود را قطع می کند. سامسونگ سال گذشته تأیید کرد که مشتریان کلود تا آوریل 2021 فرصت دارند داده های خود را به مایکروسافت وان درایو منتقل کنند و سامسونگ اکنون اطلاعات بیشتری در مورد نحوه خاموش کردن سرویس کلود خود ارائه داده است.

اگرچه واضح است که سامسونگ کلود به طور کامل از بین نمی رود. این فقط قابلیت همگام سازی با گالری، فایل های من  و ذخیره سازی پرمیوم را از دست می دهد ، اما مشتریان همچنان قادر به پشتیبان گیری / همگام سازی و بازیابی اطلاعات از برنامه هایی مانند دفترچه تلفن، تقویم و یادداشت خواهند بود.
استراتژی سامسونگ شامل دو گروه و سه مرحله است

سامسونگ سرویس ابری خود را به طور همزمان در هر کشور تعطیل نمی کند ، اما در عوض ، این شرکت بازار را به دو گروه و سه مرحله تقسیم کرده است. برای مرحله اول ، مشتریان گروه 1 تا 31 مارس فرصت دارند اطلاعات خود را به مایکروسافت وان درایو منتقل کنند ، در حالی که گروه 2 تا 31 مه مهلت دارد.

در مرحله 2 ، مشتریان گروه 1 همچنان می توانند اطلاعات خود را تا 30 ژوئن روی رایانه بارگیری کنند ، در حالی که گروه 2 تا 31 آگوست مهلت دارند.

پس از اتمام هر دو مرحله ، داده ها از فضای ابری سامسونگ (Samsung Cloud ) حذف می شوند و کاربران دیگر نمی توانند آنها را بازیابی کنند. مرحله نهایی گروه 1 و گروه 2 به ترتیب از اول جولای و اول سپتامبر آغاز می شود.

برای بررسی اینکه عضو گروه 1 یا گروه 2 هستید ، می توانید به صفحه اختصاصی سامسونگ مراجعه کنید. اگر عضوی از گروه سابق باشید ، فقط یک روز دیگر فرصت دارید تا قادر به انتقال اطلاعات خود به مایکروسافت وان درایو نباشید ، بنابراین ممکن است بخواهید عجله کنید.

نحوه ادغام با مایکروسافت وان درایو

کاربران برنامه سامسونگ کلود می توانند با مایکروسافت وان درایو ادغام شده و با لمس بیشتر ، دسترسی به تنظیمات و انتخاب پیوند با وان درایو، داده های خود را انتقال دهند.

کاربران برنامه گالری می توانند روی دکمه بیشتر ضربه بزنند ، به تنظیمات دسترسی پیدا کنند و همگام سازی فضای ابری یا تعویض به وان درایو را انتخاب کنند.

آخرین و نه کمترین اهمیت ، کاربران برنامه فایل های من می توانند به بخشهای بیشتر ، تنظیمات مراجعه کرده و گزینه تعویض به وان درایو را انتخاب کنند.

 

خروج از نسخه موبایل