موبایل

واحد موبایل ال جی احتمالا به‌زودی تعطیل خواهد شد

گفته می‌شود ال جی قصد دارد واحد موبایل خود را تعطیل کند. احتمالا مدیران ال جی تا ماه آینده‌ی میلادی این خبر را به گوش کارمندان واحد موبایل خواهند رساند.

به گزارش Android Authority، احتمال دارد ال جی الکترونیکس در حال آماده شدن برای تعطیل کردن کسب‌و‌کار موبایل خود باشد. مدتی پیش اعلام شد ال جی با شرکت ویتنامی Vingroup JSC و گروه تجاری فولکس واگن آلمان وارد مذاکره شده است تا کسب‌و‌کار موبایل خود را به آن‌ها بفروشد؛ اما به ‌نظر می‌رسد این مذاکرات به درِ بسته خورده‌ است.

گفته می‌شود ال جی برنامه‌های خود برای عرضه‌ی گوشی را متوقف کرده است و این یعنی احتمالا LG Rainbow (جایگزین V60) و ال جی رولبل هیچ‌گاه عرضه نخواهند شد.

این نخستین باری نیست که می‌شنویم ال جی برای عرضه‌ی گوشی‌ مردد است. چند هفته پیش Chosun گزارش داد که معرفی و عرضه‌ی گوشی بعدی ال جی که جایگزین V60 می‌شود تا زمانی نامعلوم به ‌تعویق افتاده است. به‌علاوه از آینده‌ی گوشی تاشدنی ال جی مطمئن نیستیم چون گزارش‌ها ضدونقیض‌اند. با وجود فهرست شدن ال جی رولبل در وب‌سایت مؤسسه‌ی Bluetooth SIG، همچنان نمی‌توانیم از عرضه‌ی این گوشی با قاطعیت سخن به ‌میان بیاوریم.

ادعا شده است که ال جی تا ماه آینده‌ی میلادی تصمیم نهایی خود را با کارمندان واحد موبایل خود (که ماه‌ها است به‌صورت مداوم ضرردهی می‌کند) به ‌اشتراک می‌گذارد. ال جی احتمالا کارمندان واحد موبایل را به دیگر واحدهای تجاری نظیر لوازم خانگی و قطعات خودرو منتقل می‌کند.

ال جی هنوز تعطیلی واحد موبایل را تأیید نکرده است؛ به ‌همین دلیل همچنان احتمال دارد شرکت کره‌ای بتواند آن را به‌ فروش برساند. مدتی پیش اعلام شد ال جی تصمیم گرفته است واحد موبایل را به‌صورت بخش‌های مجزا به شرکت‌های مختلف بفروشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا