معرفی نسخه ویژه‌ جی ام سی کنیون با تجهیزات آفرود و امکانات زندگی در طبیعت

جی‌ام‌سی از نسخه‌ی ویژه وانت پیک‌آپ مفهومی و آف‌رود کنیون AT4 با نام OVERLANDX رونمایی کرد که تجهیزات رانندگی خارج از جاده و امکانات زندگی برای طبیعت‌گردی ارائه می‌دهد.

طبیعت‌گردی در سال‌های اخیر شکوفا شده است؛ زیرا افراد بیشتری مشتاق هستند که از مسیر جاده خارج شوند و شب را در منطقه‌ای خلوت و دور از تمدن بگذرانند و خاطرات خوبی برای خود رقم بزنند. به گزارش موتوروان، شیوع کووید-۱۹ در سال ۲۰۲۰ موقتاً این سبک زندگی پرماجرا را متوقف کرد؛ اما اکنون که به‌تدریج جریان عادی زندگی پس از ماه‌ها گرفتار شدن در خانه بازمی‌گردد، مردم مشتاق هستند تا دوباره به طبیعت بروند و از نو با آن ارتباط برقرار کنند.

رویداد Overland Expo Mountain West که به‌زودی در آمریکا برگزار خواهد شد، مکان مناسبی برای نمایش وانت‌های کاملاً سفارشی با قابلیت‌های پیشرفته رانندگی در هر مکانی است. جی‌ام‌سی (GMC) با نسخه‌ی مفهومی و ویژه‌ی پیک‌آپ Canyon AT4 که کنیون AT4 OVRLANDX نامیده می‌شود، در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد. این نسخه‌ی ویژه روی لاستیک‌های بزرگ ۳۳ اینچی BFGoodrich KM3 مخصوص زمین‌های دارای گل‌ولای با رینگ‌های ۱۷ اینچی AEV Crestone سوار می‌شود.

جی‌ام‌سی فهرست طولانی از امکانات تفریحی و آف‌رود برای این پیک‌آپ ارائه می‌دهد. از جمله‌ این امکانات می‌توان به محافظ پنل کناری، نقاط بازیابی جلویی، محافظ زیر بدنه، سپر جلو و وینچ اشاره کرد. جی‌ام‌سی کنیون از دیفرانسیل قفل‌شونده الکترونیکی جلو و عقب و حتی پنل خورشیدی بهره می‌برد و فضای ذخیره‌سازی در کفی عقب آن دارای سیستم کشویی جالبی است.

نسخه‌ی مفهومی وانت آف‌رود جی‌ام‌سی کنیون با فاصله ۱۰ اینچی از زمین و زاویه حمله ۲۷٫۷ درجه، آماده‌ی رانندگی در انواع زمین‌های ناهموار است و سرنشینان پس از رسیدن به مقصد می‌توانند در چادر روی سقف استراحت کنند. جی‌ام‌سی برای حفاظت در برابر نور خورشید و باران، در قسمت عقب کنیون AT4 سایبان نصب کرده است. از جمله سایر امکانات این وانت آف‌رود می‌توان به کولر و حتی آشپزخانه، همراه با محافظ شیشه جلو در برابر برخورد شاخه‌های کوتاه درختان اشاره کرد.

احتمالا وانت آف‌رود OVERLANDX جی‌ام‌سی فعلاً یک خودروی مفهومی باقی خواهد ماند؛ اما اقدام جی‌ام‌سی نشان می‌دهد که چگونه این شرکت به طرح‌های آینده خود برای خدمت به مشتریان علاقه‌مند به طبیعت‌گردی و علاقه‌مندان آف‌رود و سفرهای زمینی اهتمام می‌ورزد.

خروج از نسخه موبایل