اخبار خودرو

کیا در پی برنامه ریزی مدلهای جدید الکتریکی GT پس از EV6 GT

به گزارش موتور وان مدل های آینده Kia EV بسیار سریع و روشن به نظر می رسد.جزئیات کامل کیا EV6 به تازگی مشخص شده است ، اولین وسیله نقلیه الکتریکی دارای باتری اختصاصی از خودروساز کره ای. گرچه توجه به این نکته مهم است که EV جدید دارای فلسفه طراحی شده “Opposites United” تجدید شده کیا است ، اما برای کسانی که می خواهند در سکوت سریع پیش بروند و دارای یک کیا هیجان انگیز باشند اون Kia EV6 GT است.

اما این فقط آغاز ماشین های الکتریکی سریع است. طبق مصاحبه با Auto Express ، کیا رئیس بخش جهانی برند و تجربه مشتری آرتور مارتینز اشاره کرد که تعداد بیشتری از وسایل نقلیه الکتریکی با نشان GT وارد خط تولید خواهند شد.

مارتینز در مصاحبه Auto Express گفت: برای ما مهم است که محصولات جدیدی که قرار است در این پلتفرم اختصاصی بیاوریم که از نظر عناصری که در کنار هم ارزش های کیا را دارند ، با مارک تجاری سازگار باشند. GT مهم است.

مارتینز همچنین به این واقعیت اشاره کرد که سیستم عامل EV6 ، E-GMP مشترک با Hyundai Ioniq 5 ، امکان انعطاف پذیری بیشتر در محدوده را فراهم می کند. البته EV های دارای نشان GT از نظر عملکرد برای جلب توجه بیشتر خریداران متفاوت خواهند بود ، همانطور که Kias دارای نشان GT فعلی مانند Stinger GT امروزه ارائه می شود.

مهم است که ما این محصولات و مشتقات را در کارنامه داشته باشیم که کمی بیشتر شخصیت داشته باشند و یک تجربه واقعی هیجان انگیز با خودروهای الکتریکی را به مصرف کننده ارائه دهند که در گذشته به عنوان اتومبیل های کسل کننده دیده می شد. همانطور که از EV6 GT خواهید دید ، آنها می توانند برای رانندگی محصولی بسیار سرگرم کننده باشند.

با نگاه کردن به اعداد ، مخالفت با آنها بسیار دشوار است. کیا EV6 GT از دو موتور الکتریکی استفاده می کند که خروجی آن 577 اسب بخار (430 کیلووات) و 546 پوند فوت (740 نیوتن متر) گشتاور لحظه ای است که به هر چهار چرخ ارسال می شود و باعث می شود از صفر به 62 مایل در ساعت در 3.5 ثانیه برسد.

کیا برای اثبات ارزش خود ، یک مسابقه درگ را برگزار کرد که شامل وسایل نقلیه پرفورمنس و یک سوپراسپرت است.

منبع
Auto Expressmotor1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا